Gå til innhold

En fyr har lagt seg til på msn og gir trusler...

YojimboVII

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, kanskje ikke. Men få dette over på et annet medium.

Gjør som 9 (jeg har telt alle som har sagt det) andre har sagt til deg, blokker han!

Hvorfor?

For da må han finne seg et annet medium. Internett går ikke hvis du skal politianmelde dette. Logger kan fakes, og dette får uansett ikke prioritet. "Mohammed fra Somalia", "vet alt om meg" sier ingen ingenting.

Så, blokker han. Han må da finne seg et annet medium for å gjøre sine ablegøyer. Det neste blir da sms/mobil. Da har du med en gang noe mer håndfast. Særlig om han sender fra sitt mobilnummer :p

Så, kom deg vekk fra hans arena og ta makten over situasjonen. Si ifra når du har blokkert han, du :)

Lenke til kommentar
Nei, kanskje ikke. Men få dette over på et annet medium.

Gjør som 9 (jeg har telt alle som har sagt det) andre har sagt til deg, blokker han!

Hvorfor?

For da må han finne seg et annet medium. Internett går ikke hvis du skal politianmelde dette. Logger kan fakes, og dette får uansett ikke prioritet. "Mohammed fra Somalia", "vet alt om meg" sier ingen ingenting.

Så, blokker han. Han må da finne seg et annet medium for å gjøre sine ablegøyer. Det neste blir da sms/mobil. Da har du med en gang noe mer håndfast. Særlig om han sender fra sitt mobilnummer :p

Så, kom deg vekk fra hans arena og ta makten over situasjonen. Si ifra når du har blokkert han, du :)

7535850[/snapback]

Joa men hvis han bor i moss og veit hvem vi er så.. hva da liksom?

fins mange gærne folk... er ikke redd for det men kjedelig å gå rundt å ikke vite hvem han er hvis jeg gå rett forbi han på gata osv..

Lenke til kommentar

Hvis du allerede vet at han bor i Moss, får du det ikke noe særlig mer nøyaktig med ip-tracing. Så med mindre du har tenkt å anmelde han, hjelper ikke ip'n deg noe mer.

Vil nå også si at å bare blokke og glemme han er det letteste.

Endret av Josten
Lenke til kommentar

Det er bra at du ikke er redd. Men for å si det sånn da; Hvis du fortsetter å motta truslene, vil du få vite til slutt hvem han er? Er det verdt å vente på til han gjør en "feil" og sier hvem han er?

Antagelig er det som som synes det er rasende festlig å skremme folk. Ta steget, blokker han. Han får ikke lengre gleden ved å skremme dere (hvis det er det han gjør, eller tror han gjør) og må ta et nytt steg for å fortsette. Og slikt kan det gå en stund...

Dette får være min siste post, for lengre enn dette tror jeg ikke vi kommer :)

Lenke til kommentar

"Gratulerer, du har nettopp fått en politianmeldelse :)" *block* eller noe sånt. Ikke nødvendigvis seriøst.

Eller du kan som sagt bare si at du er sabla lei av han, og blokke ham. Kanskje du får en SMS eller noe annet - og da har du håndfast bevis som du kan gi til politiet.

Lenke til kommentar
Det er ikk een fjortiss det veit jeg...

tror han veit hvem dama mi er og han bor i moss også.. men han sier ikke hvem han er....

:@

Jeg trenger en måte å finne ut hvor han bor!

7535420[/snapback]

kan hende det er en venn av dama de eller en venn av deg, som har laga ny adresse og skulle bare kødde litt da!

Endret av stisse2k
Lenke til kommentar
Det er ikk een fjortiss det veit jeg...

tror han veit hvem dama mi er og han bor i moss også.. men han sier ikke hvem han er....

:@

Jeg trenger en måte å finne ut hvor han bor!

7535420[/snapback]

kan hende det er en venn av dama de eller en venn av deg, som har laga ny adresse og skulle bare kødde litt da!

7554832[/snapback]

Dårlig sans for humor i så fall.

Lenke til kommentar

Blir forbanna når jeg hører at folk liker og skremme andre på denne måten. Dette skal du ikke godta.. Om så det er en venn av deg eller dama så er dette likevell utrolig dårlig gjort. Man skal ha respekt for andre mennesker også på internett.. Ring politiet og forklare situasjonen. Så kanskje du føler deg litt bedre. Kan hende det er flere politianmeldte saker om denne brukerens konto. Og politiet kan kreve ut informasjon fra nettleverandør og fra andre kilder vis dette dreier seg om svert krenkende saker. Synes du skal gå videre med dette. Jeg er kanskje litt hysterisk virker det som, men vis jeg tenker over at denne persjonen kan drive og skremme ikke bare deg men mange andre også.. også barn.. dette skal ikke godtas.

Endret av Zx45
Lenke til kommentar
Prøv denne linken her. Står litt info

http://www.governmentsecurity.org/archive/t1580.html

7529093[/snapback]

mmm skal teste det ut.

Hvis du kan finne ut IP Adressen hans. Kan du spore helt ned til nærmeste telefonsentralen til denne idioten. Kanskje til og med en direkt adresse,

www.ip-adress.com

Jeg fant f.eks. Den nærmeste stasjonen til www.hw.no server er i gjøvik på Opland :blink: ...uansett..

Så politianmeld han..

Lykketil :thumbup:

Endret av Vaio
Lenke til kommentar

Explicit language warn, grovt språk:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Let me love ya all night long... sier:

jeg vil pull dg før du blokke mg bitch

hehe u gey that

n ٠ k <3 .. sier:

PULER IKKE DYR DITTL UDDER!

u get that

n ٠ k <3 .. sier:

lær deg norsk a fittetryne

n ٠ k <3 .. sier:

hvem faen er du???!??!?!?!?!?!?!??!!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?

Du har sendt et nudge!

kom på byen ikveld så skal du se hvem jeg er bitch

n ٠ k <3 .. sier:

nei ta kk!

n ٠ k <3 .. sier:

ser ikke på dyr

norske isn`t my langueg bitch and i dont wanna lean be for i fuck u

Let me love ya all night long... har sendt deg et nudge!

n ٠ k <3 .. sier:

hvor fikk du maial mi fra?

hehe

du kjønner mg godt bitch

n ٠ k <3 .. sier:

hva er kjønner?

n ٠ k <3 .. sier:

hvor faen fikk du maila mi far?1

n ٠ k <3 .. sier:

din jævle stygg

n ٠ k <3 .. sier:

btw det er jævla

n ٠ k <3 .. sier:

og har aldri sagt jeg er pen så gidd å drit deg ut

n ٠ k <3 .. sier:

nå skal du faen meg fortelle hvem som ga deg min msn!??!?!

du ga mg bitch

n ٠ k <3 .. sier:

hakke gitt deg en dritt din fitte!

jævle stygg

n ٠ k <3 .. sier:

vet ikke hvem du er ditt ludder!!

n ٠ k <3 .. sier:

du som la meg til nå nettopp, så du driter deg så fuckings ut!

dt skal du vite imårra

n ٠ k <3 .. sier:

alt jeg kan se er at du trenger norsk kurs ikke noe mer

n ٠ k <3 .. sier:

nei, skal vite det NÅ!

n ٠ k <3 .. sier:

NÅ SA JEG!?

legg dg

n ٠ k <3 .. sier:

kjeften din a

n ٠ k <3 .. sier:

si hvem du er !?

De greiene der er noe av det morsomste jeg har lest på veldig lenge! :D Ser faktisk ut som dama di koser seg litt med å finne ut hvem denne personen er. Denne tråden er faktisk mektig unødvendig når vi har en knapp i messenger som heter "blokk".

Men herregud hvor morsomt! ;)

Edit: med tanke på at du er født i 1990 så fraråder jeg deg til å oppsøke en fyr som kan være et multi-trippel-motorsag-masaker-menneske. Just dont.

Endret av eilertsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...