Gå til innhold

En fyr har lagt seg til på msn og gir trusler...

YojimboVII

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, en gang var det en tyrker på 24 år som la meg til. Han maste hele tiden at jeg måtte sende han et bilde av meg selv, og om jeg hadde webcam.

Til slutt spurte jeg "Dude, you know that I'm a boy, right?"

Og etter det hørte jeg aldri noe fra han : )

Hvordan kan han finne ut av adressen min?

7529644[/snapback]

Jeg har funnet min egen adresse under bilder av forskjellige fine jenter på nettet. Ikke rart folk legger meg til (selv om jeg har navnet mitt i adressen, og det absolutt ikke ligner på noe jentenavn)

Lenke til kommentar

Jeg sier det for SYVENDE gang! Blokker han! Hva pokker er problemet?

Dette er internett, du kan velge. Liker du han ikke, blokker han! Hva svarte er vitsen i å tulle og dvele med det? Truer han deg? Snakker han nedsettende om deg? Blokker han!

*argh*

Barn på internett...

Lenke til kommentar

Hør her da!..

hva haddde dere gjort hvis en fyr hadde lagt til kjæresten deres på msn og sagt jeg skal pule deg! og sier han skal banke meg osv når jeg snakker med han?

og han veit hvem vi er men han sier ikke en dritt om hvem han er.

åssen leser man nestat information ? det er det eneste jeg trenger..

Han veit hvem jeg er og jeg veit ikke hvem han er..

Jeg kan liksom ikke gå rundt å tro alle som ser på meg i byen skal ta meg.. plutselig så bare kommer en hel gjeng som jeg ikke veit hvem er og jumper meg..

Lenke til kommentar

NiccOz, vet du hvor lett det er å finne msner? Folk gir den vekk til alle, og hvis du har noe "jentete" i hotmailadressen din så får du alle slags kåte folk... Du er på internett!

Hvis han har sagt navnet ditt, hvor du bor osv, da kan du tro at han vet hvem du er, ellers har du bare lagt til informasjon i hotmailen din(egen side du har fylt ut, skjema sak)

Endret av Bruktbilen11
Lenke til kommentar

Hallo!! er dere skutt i huet?

Han veit hvem jeg er ! og han bor i moss.. jeg bor også i moss.. regn det ut selv a..

Han sier han heter mohammed og kommer fra somalia.. og han kødder ikke.. tror dere jeg ikke sjekker sånt..? hva hjelper å blokke?

forskjell på å snakke dritt på msn og møte den personen daglig eller no sånt..? hvor kommer dere fra? vi bor i norge.. det er ikke så trygt som alle tror ::

Lenke til kommentar

Har selv kommet ut for lignenede selv, flere ganger. Folk som plutselig legger meg til og slenger drit, svarer da selvfølgelig med en kraftig dose tilbake og blokker de. Kommer ofte slike usaklige kommentarer som jeg skal pule deg som i dette tilfellet og "jeg vet hvem du er/bor" osv. Bare tull.

Lenke til kommentar
Hallo!! er dere skutt i huet?

Han veit hvem jeg er ! og han bor i moss.. jeg bor også i moss.. regn det ut selv a..

Han sier han heter mohammed og kommer fra somalia.. og han kødder ikke.. tror dere jeg ikke sjekker sånt..? hva hjelper å blokke?

forskjell på å snakke dritt på msn og møte den personen daglig eller no sånt..? hvor kommer dere fra? vi bor i norge.. det er ikke så trygt som alle tror ::

7535679[/snapback]

så han vet hele navnet ditt, samt adresse?

Lenke til kommentar

Har du fylt ut profilen din? Har han sagt at du heter det og det, uten at du har sagt det? Har du mange på msnen din? Mange du har blokket på msnen din?

En som heter Mohammed og kommer fra Somalia, orginalt! ^^

Ps: du er alt for provoserende på msn, ta en mer avslappet tone til han, han eier deg bare mer og mer siden du blir så pokkers sint :p

Endret av Bruktbilen11
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...