Gå til innhold

En fyr har lagt seg til på msn og gir trusler...

YojimboVII

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svar: Jeg føler meg ubekvemt med disse meldingene du sender meg, jeg vil ikke motta de mer og kommer nå til å blokere deg. Vennligst ikke prøv å ta kontakt igjen.

Du kan kanskje også bruke flertall, som dere skriver det sammen.

Endret av zeltex
Lenke til kommentar

Skjedde med meg en gang også, veldig irreterende.. Mitt råd er å skrive en masse dritt til ham tilbake. I mitt case var karen en tyrker fra tyskland, så det var ikke så vanskelig :-). Han ga seg etterhvert..

Nå er jeg blitt noen år eldre, men det er ingenting som er så fint som å være litt slem og barnslig av og til..

Lykke til

Lenke til kommentar
Svar: Jeg føler meg ubekvemt med disse meldingene du sender meg, jeg vil ikke motta de mer og kommer nå til å blokere deg. Vennligst ikke prøv å ta kontakt igjen.

Du kan kanskje også bruke flertall, som dere skriver det sammen.

7528747[/snapback]

Tror ikke det hjelper no ... Uansett så vil jeg vite hvem det er..

jeg kan legge ut loggen her så kan dere få se...

Han sier han skal P*le ho og kaller ho for bittch osv.

:realmad:

n.doc

Lenke til kommentar

Hvis dette er et stort problem og det føles ubehagelig, si ifra til personen at det er ubehagelig, og at dere kommer til å politianmelde han. Slik oppførsel kan ikke tollereres og bør anmeldes mener jeg, enkelt og greit.

Men skriv først et saklig brev til han hvor du forklarer hvordan dere føler dette, og info om hva dere kommer til å gjøre hvis han ikke stopper. Et saklig brev har ikke emnetittel: FA** I HE**** HODER DU PÅ MED??!111oneoneone

edit: litt rart satt opp

Endret av zeltex
Lenke til kommentar
Hvis dette er et stort problem og det føles ubehagelig, si ifra til personen at det er ubehagelig, og at dere kommer til å politianmelde han. Enkelt og greit. Men skriv et saklig brev, altså ikke : FA** I HE**** HODER DU PÅ MED??!111oneoneone

Slik oppførsel kan ikke tollereres og bør anmeldes mener jeg.

7528839[/snapback]

Han logga av..

Veit ikke om han har blokka ho eller hva..

btw: er du fra Moss? xD

Lenke til kommentar

Finnes muligheter for å finne ip hvis du prøver å sende han en fil. Husker ikke nøyaktig hvordan, men sikkert noen andre som vet det. Hvertfall, hvis du finner ip'n hans, kan du bruke et prog som feks neotrace til å finne ut ca hvor i verden han befinner seg. Så vet du hvertfall om han bor like ved deg, eller i en annen by.

Lenke til kommentar
Finnes muligheter for å finne ip hvis du prøver å sende han en fil. Husker ikke nøyaktig hvordan, men sikkert noen andre som vet det. Hvertfall, hvis du finner ip'n hans, kan du bruke et prog som feks neotrace til å finne ut ca hvor i verden han befinner seg. Så vet du hvertfall om han bor like ved deg, eller i en annen by.

7529033[/snapback]

Okey... noen andre som har peiling på det her?

Lenke til kommentar

Haha, en gang var det en tyrker på 24 år som la meg til. Han maste hele tiden at jeg måtte sende han et bilde av meg selv, og om jeg hadde webcam.

Til slutt spurte jeg "Dude, you know that I'm a boy, right?"

Og etter det hørte jeg aldri noe fra han : )

Hvordan kan han finne ut av adressen min?

Endret av Sindrelol
Lenke til kommentar
Haha, en gang var det en tyrker på 24 år som la meg til. Han maste hele tiden at jeg måtte sende han et bilde av meg selv, og om jeg hadde webcam.

Til slutt spurte jeg "Dude, you know that I'm a boy, right?"

Og etter det hørte jeg aldri noe fra han : )

Hvordan kan han finne ut av adressen min?

7529644[/snapback]

Har du en del fjortisser i listen kan du trygt skylde på dem.

Lenke til kommentar

Tipper det er en fjortiss som leker seg, ja.

Bare si at du har IP'en hans, at du skal politianmelde ham osv.

Hvis han bare svarer med "hehe stygg ass du hr ik bller nok" så skriver du at du skal ringe/er på tråden med politiet. De fleste holder nok kjeft da.

Eller så kan du blokke ham :wee:

Lenke til kommentar

Dette har jeg vært gjennom over tusenvis av ganger! Du kan velge mellom å være saklig eller å være en harding! Jeg sier vanligvis en haug med dritt tilbake blokker personen så sletter jeg personen. Vis du er saklig skriver du til han på saklig måte.. (Har ingen forslag) Men jeg ville sagt masse dritt så sletta adressen!

Your choice! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...