yuo are smart Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg har fått et lite problem. Winamp har nemlig bestemt seg for å styre alt av volum, så når jeg stiller ned volumet i winamp, stilles det ned i f.eks CS og ventrilo også. Mulig å fikse dette? Thanks. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Bytt ut skiten med MediaMonkey. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg har fått et lite problem. Winamp har nemlig bestemt seg for å styre alt av volum, så når jeg stiller ned volumet i winamp, stilles det ned i f.eks CS og ventrilo også. Mulig å fikse dette? Thanks. 7528499[/snapback] Jeg hadde lite versjonen før, så lastet jeg ned den nye og fikk samme problem. Kanskje om man legger inn lite versjonen igjen vil fikse dette? Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Kanskje. Det er vel verd et forsøk EDIT: Funka ikke :\ Endret 18. desember 2006 av Bamboocha Lenke til kommentar
Brian Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Virker som det er bugs med den nyeste winampen, jeg har enda ikke oppgradert min og alt funker 100% perfekt. Har den nest nyeste versjonen. Hører at winampen krasjer også hos folk, altså den nyeste versjonen. Kansje det ligger noe der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå