Saftis Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Er som vanlig alt for seint ute med julegavehandelen, og ser til min store skuffelse at gadgets.no ikke kan levere før julaften. Finnes det noen andre lignende sjapper i Oslo/Trondheim? Leter også etter en butikk som selger Rythm Sticks, noen som har sett de i butikk? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Har dessverre bare sett de på utenlanske webshopper.. Kan du definere hva du er ute etter på gadget-fronten? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Oppblåsbar bokseball Microbølgeovn-tøfler USB Rakettutskyter Bestemor med rullator 2pk Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Oppblåsbar bokseballMicrobølgeovn-tøfler USB Rakettutskyter Bestemor med rullator 2pk 7532233[/snapback] Letter sakt ting man egentlig ikke trenger Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Nå troller du bare, Saftis. Eller? Endret 19. desember 2006 av Rippo Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Trenger? Troller? Jeg prøver å kjøpe julegaver, og sliter med å finne sjapper med morsomme ting. Noen spurte etter spesifikke ting jeg var på jakt etter, så jeg postet en liste. Spør du meg, er det dere to over meg som stort sett bare legger til postcounteren med ubrukelige innlegg. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Trenger? Troller? Jeg prøver å kjøpe julegaver, og sliter med å finne sjapper med morsomme ting. Noen spurte etter spesifikke ting jeg var på jakt etter, så jeg postet en liste. Spør du meg, er det dere to over meg som stort sett bare legger til postcounteren med ubrukelige innlegg. 7532730[/snapback] Beklager at jeg ikke helt tror på deg når du ønsker deg 2pk bestemor med rulator og mikrobølgeovntøfler. Er ikke akkurat ting som finnes. Dessuten øker ikke postcountern når man svarer i OT. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Beklager at jeg ikke helt tror på deg når du ønsker deg 2pk bestemor med rulator og mikrobølgeovntøfler. Er ikke akkurat ting som finnes. 7532895[/snapback] http://www.gadgets.no/product_info.php?pro...60b8ced7a0bad0b http://www.gadgets.no/product_info.php?products_id=632 Hvis du hadde giddet å lese OP og sjekke sida jeg skrev om i topic og linket til, hadde du kanskje skjønt litt mer. Får jeg lov til å poste her av deg nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå