LiTe Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Noen som ønsker å huske alt? ikke jeg i hvertfall. har du lyst til å kommentere saken. microsoft sin nye "geniale" ide: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=6399957 Synes disse mulighetene for overvåking og tilgang til personlige data blir litt for enkel hos microsoft nå. ønsker ikke at FBI skal hooke skallen min til en docking stasjon for å se om eg har gjort noe galt. begynner å bli skeptisk til utviklinga nå! Lenke til kommentar
HawP Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Er ikke nødvendigvis alt man har lyst til å huske like godt heller... Noen ganger blir vel slike forskere mer opptatt av selve idéen/forskingen sin enn hva de egentlig forsker på... men det er vel slike ting som driver verden framover (hey, hvem svingte her)? :smile: [ Denne Melding var redigert av: HawP på 2002-11-21 10:15 ] Lenke til kommentar
bentose Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Forløparen er vel klar allereie. Windows og Internet Explorer. Når Explorer slettar "alle" Temporary Internet files, så ligg det fortsatt gjerne 2-300 MB i skjulte mapper. Men det hadde vore spanande/skummelt å kunne spele av alle synsinntrykka du hadde kvelden før eller video av draumane dine. Men verre når politiet kjem med kabelen til skallen din for å sjå kva speedometeret ditt viste før du vart stoppa. Bent Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 ok, da er saken klar! jeg går over til linux! Lenke til kommentar
LiTe Skrevet 21. november 2002 Forfatter Del Skrevet 21. november 2002 Se for dere dette kombinert med paladium( http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=62565&forum=25 ). Skalla og pc'en synkronisert med inflytelse fra paladium for å kunne delta i samfunnet. 81 km i 80 sonen, du har bota i e-mailen før du har rukket å registrere hva man har gjort. kan bli morsomt dette hær ja :/ /ME Vil IKKE ha Microsoft Hjerne! Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 den logger jo bare ting du gjør på pcen ettersom jeg for sto det. er jo ikke som om den analyserer tankene dine eller noe.det kan jo være en fordel med en sånn teknologi, ellers hadde de sikkert ikke giddet bruke tid på det. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Det er vel unødvendig for de fleste normale brukere uansett. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Det er vel unødvendig for de fleste normale brukere uansett. Men selvfølgelig vil denne funksjonen være genial for enkelte bedrifter/privatpersoner. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Har ingenting med lagring å gjere. Difor stenges og flyttes tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg