Rebel-Rider Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Satt å kjedet meg litt her tidligere i dag og her er resultatet. En Lexus SC400 + En ørken (mohave ørkenen tror jeg) = Det ferdige resulatet Fyr løs... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Det var ganske lett å se at bilen var klippet inn. Det ser man i kantene rundt bilen. Syns kanskje du hadde pusha opp fargene litt vell mye. Det ser ikke helt naturlig ut, lenger. I tillegg burde du fiksa så man ikke så gjenskinn av en bygning i speilet på bilen. Bilen står jo midt i ørkenen. I tillegg ser man gjenskinnet av en vei med asfalt og gul stripe i siden på bilen. På garasjelokket ser man også gjenskinn av en bygning man ikke ser på bildet, og som man ikke ser skyggen av i sanden.. Ikke så alt for bra - for å si det rett ut. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Fargene kommer nok av at skjermen min ikke er kalibrert, når det gjeller selve arbeidet så tok jeg kun det værste, alså gjenskinnet av bygningen på undersiden av spoileren bak og veisperringene som kunne synes igjennom rutene på bilen, det ville tatt adskillige timer ekstra å retusjere resten. Fikk nå slått ihjel en halvtime iallefall. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Var det kun snakk om en halvtime.. Da forstår jeg mer, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå