vargaz Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg har https://prisguiden.no/product.php?productId=51149 . Dette står på stuen og jeg er avhengig av at det skal gå stille, men når jeg ser TV en lengre stund begynner CPU viften å skru opp tempoet. Jeg lurer da på, hvordan kan jeg få til å kjøle bedre, for å slippe at viften skrur seg kraftig opp å lager mye støy. Jeg vil helst ikke opp med så mye igjen, da det er fryktelig trangt og mye arbeid. Gode tips ønskes! Lenke til kommentar
Arne_set Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 hva< med noe i denne duren da? LINK Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Har tenkt på slikt, men da må jeg skru ut hovedkortet, dvs. jeg blir nødt til å demontere hele skjiten.. det frister veldig lite... :\ Lenke til kommentar
Arne_set Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 hmmm :/ hvilken scoket har du da? blir liksom mye enklere å finne en som passer da;) Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Har ikke så veldig lyst til å bytte CPU vifte.. da må jeg jo plukke ut alt... :\ men jeg har en LGA 775 cpu...visst jeg skal bytte ut cpu vifte må den være enkel å montere og den må være stille... Lenke til kommentar
Arne_set Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 noe slikt da? det burde funke.. Link Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 hm... ser jo ut som et alternativ sto ikke noe desibell? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå