kenzky Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Når jeg har skrudd på pcen og kommt frem til boot-screenen. så blir maskinen bare stående der hvor det står windows xp professional, den går ikke videre visst dere skjønner, kommer heller ikke inn i sikkerhetsmodus.. Hva kan jeg gjøre for og fikse problemet? Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Vanskelig problem! Du kan prøve å sette i (F8) "siste fungerende konfigurasjon" eller resette bios... Lenke til kommentar
Sir Smokealot Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Uendelig mye rart som kan være feil Fjerne en komponent, fex lydkortet, restarte for å se om feilen fremdeles er der - om ikke så sett lydkortet på plass og gjenta med andre komponenter. Kjøre Memtest på ram. Fixe boot'n via Recovery Console på XP cd'n. Ta backup av viktige filer og reinstallér Windows :s Lenke til kommentar
Arne_set Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 du har ikke hadd en "stygg" shutdown da? slikt at os har blitt skadet ellernoe? Lenke til kommentar
kenzky Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Recovery Console, hvordan får jeg startet det? Lenke til kommentar
Sir Smokealot Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 http://support.microsoft.com/kb/307654 men.. Quote: Microsoft recommends that you use the Recovery Console only after Safe mode and other startup options do not work. The Recovery Console is recommended only if you are an advanced user who can use basic commands to identify and locate problem drivers and files. Additionally, you must be an administrator to use the Recovery Console. Lenke til kommentar
kenzky Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 kan jo ikke bruke det, for jeg komme jo ikke inn i windows :S Lenke til kommentar
Sir Smokealot Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Boot med Xp-cd'n og velg Repair, men som MS sier - du bør vite hva du skal der å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå