Gå til innhold

Hovedkort med DDR ram?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hei du!

Hovedkort

Prosessor

Hovedkortet der støtter både ddr og ddr2, støtter C2D som er den beste prosessoren på markedet da ;)

Anbefaller at du går for d jeg linket over! Kansje skift prosessor i en E6400 lr E6600 ;)

Hilsen Acemaster ;)

7529317[/snapback]

Ska kjøpe dette :

Prossesor : AMD Athlon 64 X2 4200+

Hovedkort : Asus A8N32-SLI Deluxe

Skjermkort : Gainward GeForce 7950GT

:)

Lenke til kommentar

Da kjøper du heller dette hovedkortet, og denne prossessoren. Skjermkortet kan du beholde.

Du mister da muligheten for sli, og muligheten for å klokke så altfor mye, men du får en ekstremt mye bedre prossessor, til en billigere penge. Det du evt. kan gjøre er å kjøpe nytt minne også. Nå har jeg ikke sjekka prisen, men vil anta at det vil bli omtrent par tusen kr dyrere.

Lenke til kommentar
Da kjøper du heller dette hovedkortet, og denne prossessoren. Skjermkortet kan du beholde.

Du mister da muligheten for sli, og muligheten for å klokke så altfor mye, men du får en ekstremt mye bedre prossessor, til en billigere penge. Det du evt. kan gjøre er å kjøpe nytt minne også. Nå har jeg ikke sjekka prisen, men vil anta at det vil bli omtrent par tusen kr dyrere.

7530734[/snapback]

Enig! en E6300 er nesten like bra som en 5000+ og en E6400 er like bra som en 5000+ og bedre i noen programer ;)=

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...