NevroMance Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Hei. Min mor og far har nettopp kjøpt seg en FJC Amilo PA1510 med ett innebygd Atheros AR5005G wifi kort. Problemet er at denne ikke har veldig lyst til å virke. Den finner ingen trådløse nettverk. Kjørte Atheros sin Troubleshoot og fikk frem dette: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Atheros Troubleshooting UtilityTroubleshooter report... Report date: Monday, December 18, 2006 Name: Driver installation test Description: This test is to check the radio driver installation. The radio's registry keys are OK. Nic name. . . . . . . . . : Atheros AR5005G Wireless Network Adapter Driver name . . . . . . . : Atheros AR5005G Wireless Network Adapter (Microsoft's Packet Scheduler) Driver path . . . . . . . : C:\WINDOWS\system32\DRIVERS\ar5211.sys Driver version. . . . . . : 4.2.2.14 Active Profile Name . . : Default Test Done: The radio driver has been installed. Name: Card insertion test Description: This test is to check the radio insertion. Test Done: The radio has been inserted. Name: Card enable test Description: This test is to check if the radio/driver is enabled. Test Done: The radio has been enabled. Name: Radio test Description: This test is to check if the radio is turned on. Test Failure: The radio is not on Solution: Enable the radio, by ACU Test not completed. Ok, radioen er av. Ergo må den slåes på, eneste problemet er at jeg ikke finner noe sted jeg kan slå den på. Det står som aktivert i "mine nettverkssteder" og finner ingen steder jeg kan slå det på, er heller ingen hurtigtast for dette. Håper på rask hjelp. Takk for alle svar Lenke til kommentar
carwash Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Se etter en fysisk knapp på pcn. Vanligvis på siden eller foran. Simen Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 du må vippe på wlan brytter på siden som han andre sa. og/eller trykk Fn+F5 trur jeg det var se en med wlan symbol. blått lys er wlan ting on. Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 *flau* trudde jeg lette godt etter den bryteren jeg fant den akkurat før jeg skulle dra på jobb. Syntes den gikk godt inn i resten av pc'en for å si det sånn men ja, flaut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå