Ksungam Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg skrev "Og det bare for å nevne èn gang", les nøyere neste gang. 7535381[/snapback] Ser du i det hele tatt Chelsea-kamper? 7535617[/snapback] Ja, og da spørr jeg deg det samme? Har sett han juble mange ganger, har i hvertfall aldri påfallt meg at han er "roligere" enn de andre trenerne. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Nja, jeg er ikke helt enig, NightKeeper - selv om du har et godt poeng. Det er ikke sjeldent vi ser Mourinho sitte rolig med et kaldt ansiktsuttrykk etter en Chelsea-scoring. "Det skulle bare mangle", tenker han sikkert - og det har han da forholdvis rett i, Chelseas spillerstall tatt i betraktning. Hvis laget hans scorer mot en lett motstander, et lag som ikke er fullt så stjernespekket, altså, er det ikke noe å gå av skaftet for. Sånn sett er han godt vant. Men i kampens hete, når seieren ikke er sikret, for eksempel - eller i kamper mot "likeverdige" motstandere - ser vi han ofte svært begeistret for scoringer. Det er nok å nevne søndagens kamp mot Everton. Det så en tanke mørkt ut på slutten - for Chelsea, i hvert fall - men da Drogba scoret, ble Mourinho tydelig lettet - og løp langs langsiden, mens han skrek og hoiet av glede. Endret 19. desember 2006 av Treblad Lenke til kommentar
Mykla Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Haner alltid sur, så jeg synes det er morsomt når laget hans taper Lenke til kommentar
iDude Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Mourinho er stort sett sur, de få gangene han jubler virker det som han mer eller mindre går inn for å provosere. Hele fyren er egentlig ganske snodig Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Alle store genier er eksentrikere, Mourinho er intet unntak. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Han er en idiot. Klager på at Johnson filmer, så er han manager for Chelsea, største filmerlaget i PL. 7529023[/snapback] Du holder med United, og dere har den største skuespilleren i PLs historie, nemlig femiklatten C. Ronaldo. Han har riktignok komt seg i det siste, men er fremdeles flink til å falle. Spar meg for teite motargumenter som "ja, men han er så rask, så derfor faller han", eller "han blir jo ofte tatt riktig også". Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Han er en idiot. Klager på at Johnson filmer, så er han manager for Chelsea, største filmerlaget i PL. 7529023[/snapback] Du holder med United, og dere har den største skuespilleren i PLs historie, nemlig femiklatten C. Ronaldo. Han har riktignok komt seg i det siste, men er fremdeles flink til å falle. Spar meg for teite motargumenter som "ja, men han er så rask, så derfor faller han", eller "han blir jo ofte tatt riktig også". 7653010[/snapback] Hvor mange ganger har Ronaldo filmet i år? ÈN gang. Å si at Ronaldo er en større filmer enn Drogba er bullshit, og det vet alle. Chelsea er det største filmerlaget i PL, det er også en allmenn sannhet. FA-cupkampen mot NCastle i fjor anyone? NUFF SAID. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 C. Ronaldo er en stor filmer, men Drogba er større uansett! Makan til en sleip og idiotisk spiller må man lete lenge etter! Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 C. Ronaldo er en stor filmer, men Drogba er større uansett! Makan til en sleip og idiotisk spiller må man lete lenge etter! 7664224[/snapback] Ja, Drogba er faktisk den fotballspilleren i verden jeg anser som minst sympatisk. Treneren hans er vinner av samme tittel blant trenerene. Lenke til kommentar
wilai Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Nå snakke vi om Mourinho ikkje spillere fra lage? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Alle kan vel ikke bare gå rundt å være alles godklump som Sir Alex heller. Lenke til kommentar
bobyboj Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Haner alltid sur, så jeg synes det er morsomt når laget hans taper 7599941[/snapback] enig:) hehe, siste tiden har det digget meg at han har fått en haug med dårlige resultater. Å gå ut med at man u burde ligge 13 poeng osv forand pågrunn av deres dårlige form er så jall. Uten tvil premier leauges egoist. Lenke til kommentar
qxvrea Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Alle kan vel ikke bare gå rundt å være alles godklump som Sir Alex heller. 7667651[/snapback] Nei fordi han er jo så utrolig sympatisk? Mourinho er ei ordentlig blære. Det trengs, Chelsea har så mange stjernespillere at hvis ikke sjefen hadde vært knallhard ville det gått rett på trynet. Samtidig løfter han vekk en del av presset ved og virre rundt og si alt mulig vissvass. Det er det som gjør han til et geni. Ferguson er også litt sånn, når han sier at Chelsea kan bli verre osv. Mourinho er sikkert en veldig fin kar hjemme med kone og unger. Men når han er på jobb må han ta på seg en rolle. Det gjør alle som har en jobb... OT: C.Ronaldo filmer, detter og sutrer så og si i hver eneste kamp. De jeg kjenner av ordentlige Unitedsupportere (som faktisk er det, ikke fjortisswannabees) sier at han der skulle de gjerne ha sett ned i helvete. Drogba er også en ufin spiller, men jeg synes filminga hans har avtatt littegrann. Han har modnet og vil derfor fremstå bedre og bedre. Han skaper jo sjanser ut av ingenting. Ronaldiva har et like stort, om ikke større potensiale, legger han av seg alt det ufine vil han bli en av verdens absolutt beste spillere. Endret 9. januar 2007 av qxvrea Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Drogba er også en ufin spiller, men jeg synes filminga hans har avtatt littegrann. Han har modnet og vil derfor fremstå bedre og bedre. Dette gjelder for C. Ronaldo også, synes jeg. Enkelte filmehendelser forekommer, riktignok - det gjør det med Drogba også - men jevnt over har begge to skjerpet seg. Det er godt å se. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 OT: C.Ronaldo filmer, detter og sutrer så og si i hver eneste kamp. De jeg kjenner av ordentlige Unitedsupportere (som faktisk er det, ikke fjortisswannabees) sier at han der skulle de gjerne ha sett ned i helvete. Drogba er også en ufin spiller, men jeg synes filminga hans har avtatt littegrann. Han har modnet og vil derfor fremstå bedre og bedre. Han skaper jo sjanser ut av ingenting. Ronaldiva har et like stort, om ikke større potensiale, legger han av seg alt det ufine vil han bli en av verdens absolutt beste spillere. 7681701[/snapback] Jeg er absolutt ikke ManU supporter og definitivt ikke Chelsea supporter, men jeg må likevel ærlig innrømme at det er C. Ronaldo som har modnet mest av disse to spillerne. I år har C. Ronaldo vært irriterende god, riktignok fortsatt tendenser til filming, men det i svært liten grad sammenlignet med tidligere. At Drogba har modnet tror jeg ikke på. Kanskje har han vært bedre i de siste kampene, men det er fordi Chelsea har har hatt en dårlig periode og dermed kan han ikke drøye tida med å ligge nede hele tiden og late som om han holder på å dø... Straks Chelsea kommer i siget igjen (noe jeg forøvrig ikke håper de gjør), vil vi nok se Drogba fortsette med sin "skuespiller-karriere"... At han er en god fotballspiller, skal jeg imidlertid ikke nekte for. Bare så synd at han skal ødelegge inntrykket med dette utenomsportslige... OK, dette var vel egentlig littt off topic. Ang. Mourinho, så er han selvsagt en sutrekopp! Likevel hadde Premier League vært en attraksjon mindre uten han... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Alle kan vel ikke bare gå rundt å være alles godklump som Sir Alex heller. 7667651[/snapback] OT: C.Ronaldo filmer, detter og sutrer så og si i hver eneste kamp. De jeg kjenner av ordentlige Unitedsupportere (som faktisk er det, ikke fjortisswannabees) sier at han der skulle de gjerne ha sett ned i helvete. Ronaldiva har et like stort, om ikke større potensiale, legger han av seg alt det ufine vil han bli en av verdens absolutt beste spillere. 7681701[/snapback] Så utrolig mye piss. Du har ikke sett årets United-kamper, heller ikke kompisene dine. Fakta. Btw, han er allerede blant verdens beste.... Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Mourinho er en helt, super manager som har noe ufortjent blitt et "hat objekt". Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 ...som har noe ufortjent blitt et "hat objekt". 7685550[/snapback] Årets utsagn eller? Du har kanskje ikke fått med deg at dette har han kun seg selv å takke for! Makan til arrogant type skal du lete lenge etter, men det er hans væremåte. Synd han ikke har litt mer av ydmykhet i seg, det trenger man i England hvis man skal "overleve" som manager og ikke bli hakket i hjel av media, enkelt og greit! Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 'I'm not even as lucky as some other people because I don't have in the reserve team defenders with the quality and ready to play for my team,' said Mourinho. 'You look at other teams - Glenn Roeder had (Paul) Huntington, and the boy who scored against Manchester United (David Edgar). 'Other teams have an answer. We have no quality defenders and players ready to play for the first team.' 'They are too young or not good enough to play at this level. I don't even have a second squad to go and pick players.' Hahaha, brukt nærare £300 mill og klagar på stallen sin. Til og med Newcastle er visst heldigare enn han. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå