Gå til innhold

Mourinho, en sutrekopp?


danno_O

Anbefalte innlegg

Chelsea-manager José Mourinho måtte stagges av fjerdedommeren

da Everton fikk straffe på Goodison Park søndag.

 

Er det bare jeg som syns jeg har sett dette utallige ganger før og at

Mourinho bare sutrer når ting går han imot?

 

Jeg mener dette er en latterlig oppførsel av en trener i hans klasse og

det er episoder som dette som gjør at jeg like Chelsea enda mindre for

hver gang jeg ser han.

 

Hva mener dere om Mourinho?

Endret av danno_O
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Han er en idiot. Klager på at Johnson filmer, så er han manager for Chelsea, største filmerlaget i PL.

7529023[/snapback]

Ikke ofte Liverpool og United-supportere er enige, men når det gjelder Chelsea tror jeg de fleste er på bølgelengde. Den verste "filmstjerna" av alle er selvsagt Drogba, med Robben som en god nr 2. Møkkalag!

7529649[/snapback]

 

Husker Chelsea - NCastle i FA-cupen ifjor, skandalekamp, tror 6-7 Chelsea-spillere filmet bare i den kampen. SWeeP filmet hvertfall på en Toon-spiller rødt kort, det var toppen av kransekaka.

Lenke til kommentar
Filmere er det overalt.

7529785[/snapback]

Det er sant, og Premier League er faktisk blant de ligaene hvor det er minst filming. Det er f.eks. mye verre i Italiensk serie. Men når det gjelder Premier League, er Chelsea definitivt verst i klassen når det gjelder filming.

7530804[/snapback]

 

Bullsh*t! Så lenge Arsenal og Chelsea og mange andre lag omtrent bare fyller på med utlendiger er PL fylt med filmere og sutrekopper.

 

Mourinho er en fin fyr som lager litt liv. Han er i det minste entusiastisk ovenfor sitt lag kontra mange andre amøber som "trenger" lagene sine.

Lenke til kommentar
Filmere er det overalt.

7529785[/snapback]

Det er sant, og Premier League er faktisk blant de ligaene hvor det er minst filming. Det er f.eks. mye verre i Italiensk serie. Men når det gjelder Premier League, er Chelsea definitivt verst i klassen når det gjelder filming.

7530804[/snapback]

ja det er filmere overalt. Men når vi snakker om filming i PL så må jeg bare få si et navn: JEFFERS! Husker ikke fornavnet men.. spilte på Arsenal en gang i tia.. kan huske en sitvasjon med Riise.. Ikke bare den sitvasjonen, men har sett maange kamper hvor han har vært med.. Største filmern jeg har sett noen gang.

Lenke til kommentar
Filmere er det overalt.

7529785[/snapback]

Det er sant, og Premier League er faktisk blant de ligaene hvor det er minst filming. Det er f.eks. mye verre i Italiensk serie. Men når det gjelder Premier League, er Chelsea definitivt verst i klassen når det gjelder filming.

7530804[/snapback]

 

Bullsh*t! Så lenge Arsenal og Chelsea og mange andre lag omtrent bare fyller på med utlendiger er PL fylt med filmere og sutrekopper.

 

Mourinho er en fin fyr som lager litt liv. Han er i det minste entusiastisk ovenfor sitt lag kontra mange andre amøber som "trenger" lagene sine.

7530845[/snapback]

 

Entusiastisk? Derfor han som regel ikke rører en mine når laget hans scorer, imotsetning til Sir Alex f.eks?

Lenke til kommentar
Filmere er det overalt.

7529785[/snapback]

Det er sant, og Premier League er faktisk blant de ligaene hvor det er minst filming. Det er f.eks. mye verre i Italiensk serie. Men når det gjelder Premier League, er Chelsea definitivt verst i klassen når det gjelder filming.

7530804[/snapback]

 

Bullsh*t! Så lenge Arsenal og Chelsea og mange andre lag omtrent bare fyller på med utlendiger er PL fylt med filmere og sutrekopper.

 

Mourinho er en fin fyr som lager litt liv. Han er i det minste entusiastisk ovenfor sitt lag kontra mange andre amøber som "trenger" lagene sine.

7530845[/snapback]

 

Entusiastisk? Derfor han som regel ikke rører en mine når laget hans scorer, imotsetning til Sir Alex f.eks?

7531068[/snapback]

 

Nehei? Du så altså ikke forrige barca-chelsea møte i cl? Jose grønsket seg jo nesten helt opp på magen i glede ;) Og det bare for å nevne èn gang...

Lenke til kommentar
Bullsh*t! Så lenge Arsenal og Chelsea og mange andre lag omtrent bare fyller på med utlendiger er PL fylt med filmere og sutrekopper.

 

7530845[/snapback]

 

Blablabla, engelske spelarar blir allti framstilt som heltar og filmar visstnok aldri. Dette er sjølvsagt ikkje tilfellet. Sutrar gjer dei også. John Terry f.eks. går jo å masar på dommaren etter kvar ein einaste situasjon.

 

Mourinho er sutrete, og klarer å spy ut så mykje tull at eg ikkje tek han seriøst lenger. Uheldigvis er han ein god manager.

Lenke til kommentar
Filmere er det overalt.

7529785[/snapback]

Det er sant, og Premier League er faktisk blant de ligaene hvor det er minst filming. Det er f.eks. mye verre i Italiensk serie. Men når det gjelder Premier League, er Chelsea definitivt verst i klassen når det gjelder filming.

7530804[/snapback]

 

Bullsh*t! Så lenge Arsenal og Chelsea og mange andre lag omtrent bare fyller på med utlendiger er PL fylt med filmere og sutrekopper.

 

Mourinho er en fin fyr som lager litt liv. Han er i det minste entusiastisk ovenfor sitt lag kontra mange andre amøber som "trenger" lagene sine.

7530845[/snapback]

 

Entusiastisk? Derfor han som regel ikke rører en mine når laget hans scorer, imotsetning til Sir Alex f.eks?

7531068[/snapback]

 

Nehei? Du så altså ikke forrige barca-chelsea møte i cl? Jose grønsket seg jo nesten helt opp på magen i glede ;) Og det bare for å nevne èn gang...

7531837[/snapback]

 

 

Jeg skrev "som regel", les nøyere neste gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...