faaeri Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Siden vi har ekstra mange premier i år, som vi har lovet å gi bort i premier, har vi besluttet å forlenge julekalendere helt til nyttår! Les mer Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Alle dei tidlegare hinta var ikkje utan grunn tydelegvis. Hyggjeleg dette, kanskje ein romjulskalendar er det som skal til for at eg vinn noko... Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Akkurat no som jeg drar på fjellet uten nett Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Kanskje hinte litt til andre deler av diskusjon.no..? *hinthint* Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Akkurat no som jeg drar på fjellet uten nett 7531256[/snapback] synd d da... jeg vill vinne jeg har ikke noe kamra fra før av annet enn mobilen min (sony erikson w550i) og det er ikke noe skryte av nei Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Er den siste konkurransen deres (21. des) blitt hacket? Mener, What...is the airspeed velocity of an unladen swallow? Ikke akkrat slike spørsmål dere pleier å stille. Endret 21. desember 2006 av -Teddy- Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Hehe, dei har sikkert mora seg når dei laga det spørsmålet. Trur du må sjå litt meir film. Ein klassikar. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Akkurat no som jeg drar på fjellet uten nett 7531256[/snapback] Hvilket fjell? Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Hehe, dei har sikkert mora seg når dei laga det spørsmålet. Trur du må sjå litt meir film. Ein klassikar. 7549839[/snapback] Monty Python En klassiker som gir latterkramper. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Dagens spørsmål i julekalenderen (på overtid) var jo bare genialt da. Gjett hva folk kommer til å søke på når de vil vite hvor mange siffer det er i serienummeret på photoshop CS2 da! Jeg håper nå bare ikke folket bruker windows når de søker. Eller i verste fall Internet explorer Edit: Spøk til side: Dere kunne kanskje være litt mer kritisk ved valg av oppgave. Folk kommer til å få pc-en sin infisert på grunn av slikt. Endret 29. desember 2006 av premium Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Faktisk enig med deg premium. Svarene bør kunne finnes uten å måtte søke på litt lugubre sider som ofte kjører diverse "autorun scripts" med diverse virus/trojanere etc etc. Men tror nok at jeg fant de riktige svarene allikevel, kjører Opera og er litt kritisk på hva man trykker på etc så gikk det helt fint. Så *krysse* fingre for at jeg vinner. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Faktisk enig med deg premium. Svarene bør kunne finnes uten å måtte søke på litt lugubre sider som ofte kjører diverse "autorun scripts" med diverse virus/trojanere etc etc.Det enklaste er kanskje å finne ein ulovleg serial og telle antal symbol, men ein kan faktisk finne det andre stader òg. Som supportsidene til Adobe. Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Fant svaret på oppgaven i løpet av 10 minutter - står på Adobe sine supportsider vedrørende den nye betaen. Slipper tilogmed å telle. Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Er den siste konkurransen deres (21. des) blitt hacket? Mener, What...is the airspeed velocity of an unladen swallow? Ikke akkrat slike spørsmål dere pleier å stille. 7549808[/snapback] Angående akkurat den konkurransen - sjekk egenskapene til bildet så finner du et "lite" hint til løsningen. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Fant svaret på oppgaven i løpet av 10 minutter - står på Adobe sine supportsider vedrørende den nye betaen. Slipper tilogmed å telle. 7602413[/snapback] Den nye betaen er CS3. Spørsmålet handlet om CS2 Uansett er det et helt utrolig teit spørsmål å stille. Det er jo ikke sånt folk går rundt og vet eller har noe som helst nytte av å vite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg