tomxzap Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Hei Maskinen min laster ned oppdateringer automatisk.. Dette har fungert relativt greit.. Men de siste dagene får jeg beskjed om at en ny oppdatering er klar for maskinen. Installerer denne og rebooter.. - Samme melding kommer opp igjen... Dette er forsåvidt ikke noe dramatisk, bare JÆVLIG irriterende... Noen som har et tips for å kverke denne?? - zap Lenke til kommentar
Sir Smokealot Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Sett update til å sjekke 1 gang pr måned, holder i massevis det. Evt slå den av og gjør det manuellt. Lenke til kommentar
tomxzap Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Joda.. Forsåvidt en idé, men om jeg oppdaterer manuellt er det samme oppdateringen som ligger igjen hele tiden... MSXML 4.0 SP2 Security Update (KB927978) Får vel bare oppdatere manuellt, slik at jeg slipper disse trege meldingene hele tiden iallefall.. - zap Lenke til kommentar
Sir Smokealot Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Kanskje denne hjelper : http://www.microsoft.com/communities/newsg...11cd7c04afd&p=1 Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Du er ikke den eneste som har hatt problemer med et jævli mas etter den oppdateringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå