zandzpider Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 jeg lurte på hva dere bruker siden jeg overhode ikke får kjørt spillet... kommer til loading skjermen så kommer det en feil... se specs for info. jeg har winxp sp 1 og 40.71 driverne inne. jeg testa med mange andre men det funka heller ikke Lenke til kommentar
talisar Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Spillet lar seg ikke starte, men i likhet med andre ID spill, så går det å hoppe direkte til bestemte maps... :smile: Lenke til kommentar
melbamix Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Er jo ikka akkurat helt lovelig da. Ikke har du skrevet hva du har gjort heller da. Hva gjorde du når du starta spillet? Skreiv noe i konsollen kanskje? :smile: Paste inn hva du skreiv så skal jeg si om det er rett eller ikke. Melbamix Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 21. november 2002 Forfatter Del Skrevet 21. november 2002 melbamix: tja. skrev ingen ting i consolen for ingen som sa jeg skulle det. *host* ****... ok. hva skal jeg skrive da? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Det ligger haugevis av forklaringer rundt omkring på nettet, www.megagames.com er en side som har det... Lenke til kommentar
melbamix Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 exec activate_demo1 *let it load* map e3/e3_1 *play game* Lenke til kommentar
melbamix Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Resten får du finne ut selv Lenke til kommentar
En Tiger Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Quote: Den 2002-11-21 10:05, skrev melbamix:Resten får du finne ut selv Du vet ikke mer med andre ord :razz: Lenke til kommentar
melbamix Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 hehe, jo. Mene vil ikke bli kicka p.g.a warez eller noe slikt. Uansett hva man mener med saken så er det faktisk ulovelig. Og jeg kan bli bannet fra forumet. Ergo holder jeg kjeft. Det er bare å sende mail hvis det er noe du lurer på. Som sagt, ulovelig.. Koskov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå