vajda Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Går det og conventere .iso filer slik at man kan spille de av på ipod? Bruker videora til andre mediafiler. Men dette støtter ikke .iso filer Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Ehm, .iso-filer? Hvis det er et CD-bilde som inneholder MP3-er, kan du prøve å pakke de ut. Ellers må du brenne det ut på CD for så å overføre de til iPod. Lenke til kommentar
vajda Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Her tenker jeg på film format. Altså DVD image! Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Her tenker jeg på film format. Altså DVD image! 7527784[/snapback] Det kan vell gjøres på nesten samme måte som divx, men da med komprimeringen mp4 (tror jeg) Men hvilke programm som skal brukes vet jeg ikke Men tror du må vertfall bruke deamon tols (eller andre programmer som lager falske disker på maskinen din) Som sagt jeg driver ikke noe med dette og jeg vet ikke om jeg tar rett... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Her tenker jeg på film format. Altså DVD image! 7527784[/snapback] Det kan vell gjøres på nesten samme måte som divx, men da med komprimeringen mp4 (tror jeg) Men hvilke programm som skal brukes vet jeg ikke Men tror du må vertfall bruke deamon tols (eller andre programmer som lager falske disker på maskinen din) Som sagt jeg driver ikke noe med dette og jeg vet ikke om jeg tar rett... 7527798[/snapback] Bruk daemon tools til å åpne isofila i en virtuell dvd stasjon. Ripp dvden til divx ved hjelp av eks gordian knot og konverter til ipod format. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå