Zitrix Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) For dere som husker skandelen med nvidia. da de slapp ut det ferdigklare dx9 korte. Nvidia 6700 (mener jeg det var.) Korte funka omtrent ikke i det hele tatt med dx9. tror dere det samme vil skje med dx10 og GF8800GTX. Endret 18. desember 2006 av zitrix2 Lenke til kommentar
Steina Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Punktum, komma, og uttrykstegn er ganske nødvendig for at vi skal sjønne hva du i det heletatt mener. Dessuten er da 8800GTX ute i butikkene, og mange har prøvd det allerde. Så nei, det er ingen "skandale" Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Ingen har prøvd det med dx10 vel? Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 nope.... DX10 har samme lanseringsdato som Windows Vista men jeg tror nok ikke det vil bli noe problem... hvis nVidia har gått på en smell før tror jeg de vil gjøre mye for å slippe å gjøre det igjen tror nok det skal gå bra jeg Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 nope.... DX10 har samme lanseringsdato som Windows Vista men jeg tror nok ikke det vil bli noe problem... hvis nVidia har gått på en smell før tror jeg de vil gjøre mye for å slippe å gjøre det igjen tror nok det skal gå bra jeg 7527536[/snapback] Nå er vista lansert da (bedriftsmarkedet) og dermed også DX10. Problemet er at NVIDIA ikke har sluppet drivere for kortet sitt (mot Vista og DX10)... Lenke til kommentar
Eide'n Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Nå er vista lansert da (bedriftsmarkedet) og dermed også DX10. Problemet er at NVIDIA ikke har sluppet drivere for kortet sitt (mot Vista og DX10)... 7527574[/snapback] Dei(nvidia) venter med å lanser drivere(og vider utvikler dei) til MS lansere vista og DX10 til privat markede etter som bedriftene ikkje har behov for DX10. Endret 18. desember 2006 av King[nor] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå