abene Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Portalen Minside er ment å være en inngangsport til det offentlige Norge. Nå er lanseringen endelig et faktum. Les mer Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Sukk. *vente på pin koder* Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Har ikke helt sjønt hva den skal brukes til, kan noen fortelle? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Terrorangrep på Norge - Minside hardpinget. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Terrorangrep på Norge - Minside hardpinget. 7527662[/snapback] hehe.. da stopper vell norge opp Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Artig! Skal sjekke denne ut når jeg kommer hjem. Har andre land en slags "min side" ? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Artig! Skal sjekke denne ut når jeg kommer hjem. Har andre land en slags "min side" ? 7527751[/snapback] etter det jeg leste er vell norge som har den mest "avanserte" i allefall Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Etter å ha logget meg inn og prøvd alle tenkelige lenker i systemet, så virker dette som et halvferdig prosjekt med masse bugs. Flopp spør du meg. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Etter å ha logget meg inn og prøvd alle tenkelige lenker i systemet, så virker dette som et halvferdig prosjekt med masse bugs. Flopp spør du meg. 7527894[/snapback] aKa It's learning? Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Tror de burde hatt en betaperiode først. Denne "lanseringen" blir da i praksis betautrulling til samtlige her i landet. Er sjeleglad jeg ikke jobber med support eller teknisk på dette prosjektet. Tenk for et mas dem vil få med så mange "betatestere"... Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 De starter jo bare med 30 kommuner i starten. Så er nok beregnet at må kjøres inn litt ja. Lenke til kommentar
nunatak Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Ser jo finfint ut det her. Men er det slik at man må vente på pin-koder via posten, for jeg fikk ikke logget inn med de opplysninger jeg har tilgjengelig her hjemme. Samtidig er dette litt uklart, ettersom minside.no ikke forteller at pin-koder er sendt, men derimot bare at du må fylle inn en pin-kode som jeg ikke har.. ?? Lenke til kommentar
TK_CC Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Ser jo finfint ut det her. Men er det slik at man må vente på pin-koder via posten, for jeg fikk ikke logget inn med de opplysninger jeg har tilgjengelig her hjemme. Samtidig er dette litt uklart, ettersom minside.no ikke forteller at pin-koder er sendt, men derimot bare at du må fylle inn en pin-kode som jeg ikke har.. ?? 7528456[/snapback] Pin kodene står på Skattekortene for 2007, disse skal være sendt ut til arbeidstakere i disse dager. Lenke til kommentar
audunr Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg var på møte i MOD om Min side den gangen Morten Meyer var minister. Da tror jeg Sør-Korea og Estland var nevnt som land med lignende sider. Tror kanskje Sør-Korea var kommet lengst... MVH Audun Lenke til kommentar
G Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Dette har jeg ikke prøvd ut enda. Vi trenger kanskje ikke å være paranoide, og jeg kjenner ikke til løsningen annet enn at jeg så pinkodene som kom med det nye skattekortet. Hvordan fungerer dette? Er pinkoden som en fikk tilsendt nok til å etablere "konto/bruker" på systemet? For hvis så er tilfelle så kan en vel kanskje regne med at postkasse snoking kan bli mer utbredt. Har selv opplevd at Selvangivelse har blitt snoket på en gang tidligere, og det er jo ingen hyggelig opplevelse akkurat. Kanskje det kun var ren nysgjerrighet som var motivet ved denne ene hendelsen. Fælt så nysgjerrige enkelte kan oppføre seg. Endret 19. desember 2006 av G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå