Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

hva tror dere om denne honda crx?

casper67

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hvorfor alle på dø og liv skal ha honda, det er jo dritt biler! Det er jo like ille som audi og bmw!

7549068[/snapback]

Er bmw og audi ille? De fleste av dem har hvertfall fornuftig størrelse på motor og riktige drivhjul

7549118[/snapback]

...Men de ramler sammen inni. Bare Mercedes som er verre, med all rustingen dens (ta det på spissen, men skjønn poenget :) ).

casper67, er det der DIN bil? Ikke for å virke veldig frekk eller noe sånn... men jeg tror ikke på deg. Har du noe som kan bevise det? Et bilde med deg og bilen? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjønner ikke hvorfor alle på dø og liv skal ha honda, det er jo dritt biler! Det er jo like ille som audi og bmw!

7549068[/snapback]

Er bmw og audi ille? De fleste av dem har hvertfall fornuftig størrelse på motor og riktige drivhjul

7549118[/snapback]

Vel, han hadde rett ang nye Audi iallefall..

Gamle Audi derimot, er brutale arbeidsmaskiner.

Liker ikke Honda, gnagere, spesielt en jalla bil som det der..

vargaz; det kan godt stemme, da han ikke har utfyllende info, og har enormt med skrivefeil..

Endret av FirstPrice
Lenke til kommentar
Jeg forventer at trådstarter legger ut bilder av bilen som han har tatt selv.

7591252[/snapback]

Faen, du og her nå din gnom!

OnTopic: :p Stygg bil... Den må være blå, med mindre plastikk :)

7595293[/snapback]

Jeg har da alltid vært her, bare i bakgrunnen :p

Lenke til kommentar
Simkin; det nærmeste man kommer en forklaring er at "alle biler er dritt, det gjelder bare å finne den dritten som passer deg best"

Sant det, men nå er vel Honda noe av det bedre man kan kjøpe av bil. jobber på Honda verksted, jeg skrur riktinok på det andre merket vi selger, men det er ikke mye tull med Honda. så å slenge ut "Honda er no dritt" kan man spare seg for. men nå er vel sikkert han som skrev det i moped alderen, der Volvo 240 med laksetrapp er det beste.

er forresten langt fra noe japse fan, og kommer nok ikke til å kjøpe det. sverger selv til gammel Audi med femmer :love:

Endret av Simkin
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
syns det er litt umodent å gape så mye om en stakkars fjortisd som prøver å vise seg på forum.... og honda crx er feit bil det. men skjønner ikke dette med å bygge setet å rattet feil vei å ha sving på bakhjula.....  :ermm:

7677609[/snapback]

du har tydligvis sierra... få deg en BIL før du utaler deg :tease:

hehe neidah sorry for OT i denne krangletråden

Endret av exs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...