Hr. Jenssen Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Skjønner ikke hvorfor alle på dø og liv skal ha honda, det er jo dritt biler! Det er jo like ille som audi og bmw! 7549068[/snapback] Er bmw og audi ille? De fleste av dem har hvertfall fornuftig størrelse på motor og riktige drivhjul 7549118[/snapback] ...Men de ramler sammen inni. Bare Mercedes som er verre, med all rustingen dens (ta det på spissen, men skjønn poenget ). casper67, er det der DIN bil? Ikke for å virke veldig frekk eller noe sånn... men jeg tror ikke på deg. Har du noe som kan bevise det? Et bilde med deg og bilen? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Går rykter om at han i en annen tråd sa at han var fjorten år elns. Jeg må også si at jeg tviler veldig på at det der er hans bil... Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Skjønner ikke hvorfor alle på dø og liv skal ha honda, det er jo dritt biler! Det er jo like ille som audi og bmw! 7549068[/snapback] Er bmw og audi ille? De fleste av dem har hvertfall fornuftig størrelse på motor og riktige drivhjul 7549118[/snapback] Vel, han hadde rett ang nye Audi iallefall.. Gamle Audi derimot, er brutale arbeidsmaskiner. Liker ikke Honda, gnagere, spesielt en jalla bil som det der.. vargaz; det kan godt stemme, da han ikke har utfyllende info, og har enormt med skrivefeil.. Endret 22. desember 2006 av FirstPrice Lenke til kommentar
bjirn Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg forventer at trådstarter legger ut bilder av bilen som han har tatt selv. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Samma her, dummeste jeg noen gang har vært borti... Skal ha tak i en Honda CRX sjøl, men ikke faen om jeg skal bruke så mye penger på å gjøre den styggere hvertfall... Endret 28. desember 2006 av Techpoint Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Skjønner ikke hvorfor alle på dø og liv skal ha honda, det er jo dritt biler! Det er jo like ille som audi og bmw! forklar nærmere.. Endret 28. desember 2006 av Simkin Lenke til kommentar
eab Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Simkin; det nærmeste man kommer en forklaring er at "alle biler er dritt, det gjelder bare å finne den dritten som passer deg best" Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg forventer at trådstarter legger ut bilder av bilen som han har tatt selv. 7591252[/snapback] Faen, du og her nå din gnom! OnTopic: Stygg bil... Den må være blå, med mindre plastikk Lenke til kommentar
bjirn Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Jeg forventer at trådstarter legger ut bilder av bilen som han har tatt selv. 7591252[/snapback] Faen, du og her nå din gnom! OnTopic: Stygg bil... Den må være blå, med mindre plastikk 7595293[/snapback] Jeg har da alltid vært her, bare i bakgrunnen Lenke til kommentar
Buxa Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Det var en sånn bil jeg fikk i lekebil til jul for lenge siden... Den var såpass stygg at jeg gikk å byttet den Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Simkin; det nærmeste man kommer en forklaring er at "alle biler er dritt, det gjelder bare å finne den dritten som passer deg best" Sant det, men nå er vel Honda noe av det bedre man kan kjøpe av bil. jobber på Honda verksted, jeg skrur riktinok på det andre merket vi selger, men det er ikke mye tull med Honda. så å slenge ut "Honda er no dritt" kan man spare seg for. men nå er vel sikkert han som skrev det i moped alderen, der Volvo 240 med laksetrapp er det beste. er forresten langt fra noe japse fan, og kommer nok ikke til å kjøpe det. sverger selv til gammel Audi med femmer Endret 29. desember 2006 av Simkin Lenke til kommentar
sierra90 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 syns det er litt umodent å gape så mye om en stakkars fjortisd som prøver å vise seg på forum.... og honda crx er feit bil det. men skjønner ikke dette med å bygge setet å rattet feil vei å ha sving på bakhjula..... Lenke til kommentar
exs Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) syns det er litt umodent å gape så mye om en stakkars fjortisd som prøver å vise seg på forum.... og honda crx er feit bil det. men skjønner ikke dette med å bygge setet å rattet feil vei å ha sving på bakhjula..... 7677609[/snapback] du har tydligvis sierra... få deg en BIL før du utaler deg hehe neidah sorry for OT i denne krangletråden Endret 9. januar 2007 av exs Lenke til kommentar
sierra90 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Ford 4 life..... har en peugeot 405 som vinterbil da det er jo ikke så mye bedre det.... liker biler med driv bak.. det lyser litt mer power... å sierra tok mitt hjerte for lenge lenge siden.... Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Honda er faen en av de siste bilene jeg skal ha på veien hvertfall, makan til drittbiler skal du faktisk lete litt etter spør du meg... Har vært borti litt civicer og crx'er osv som er reine sorgen..... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hmm, minner meg utrolig mye om tivoli den bilen der....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå