Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

hva tror dere om denne honda crx?

casper67

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ganske tøff egentlig, hva slags motor er det

7548133[/snapback]

den motor ble lakert og chromet :thumbup:

7548212[/snapback]

Tror han mente specsa, ikke om den var lakket eller ikke.

Men det er trossalt en Honda, og alle veit at de går dobbelt så fort med lexus-lykter og noen klistremerker.

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Klistermerker må man jo ha på bilen, slik at alle ser hva som er nedimotorommet og ser hvor den er blitt stylet, men hvilken styling osv. dette ER jævli viktig informasjon Steina! alle som sier noe annet er idioter.. ehh.. eller... hm... nei...

Jeg har også en bil, den er rød, men jeg mangler klistermerkene... :\ uff, jeg er ingen mann... :(

Lenke til kommentar
Klistermerker må man jo ha på bilen, slik at alle ser hva som er nedimotorommet og ser hvor den er blitt stylet, men hvilken styling osv. dette ER jævli viktig informasjon Steina! alle som sier noe annet er idioter.. ehh.. eller... hm... nei...

Jeg har også en bil, den er rød, men jeg mangler klistermerkene... :\ uff, jeg er ingen mann... :(

7548846[/snapback]

:!: :!:

Jeg har noen arbeiderparti-klistermerker i bakruten min da, men de prøver jeg å få fjernet :p

Lenke til kommentar

Ok, så det er ikke arbeiderpartiet som har byggd bilen din da? hm... de må jo få cred. ved å gjøre bilen "fet" men klistermerker... :) er det ikke slik man kaller fjortiss styling da? Ser de en bil med noen feeete klistermerker, så er det pent... har bilen i tillegg skinnende lakk, er den synnsykt RÅ!! :)

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor all den plastikken må settes på bila, det er så satans stygt. Bilen ser totalt feit ut og plastikken detter jo av i vinter norge :!:

Det med den lakken og klistremerkene......sykkel jatakk!! :)

En opel rekord med nye felger er jo penere da :) hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...