Superhuman Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Har cubase sx2 på maskinen og et emagic lmultichannel 2/6 portable lydkort. Har instalert lydkortet og driverne, alt ser ok ut. Det jeg er ute etter, er hvordan jeg skal koble opp alt. Jeg har en egen mikser 12 spors soundcraft. Har prøvd å koble opp alt etter bruksanvisningen, men det blir ikke noe lyd jeg "recorder" det, bare mye ulyd. Har stilt input og output volumet etter manualen. Er det noen som har noen forklaring eller har peiling på hvordan jeg skal koble opp alt(gitar, bass, vokal..) via lydkort, mikser og til cubase? lykortet har midi inn og ut. 5 output og 2 digital og 2 analog(innput) Hvor skal alle kablene og hvilke kabler skal jeg bruke.Gitarforsterker - mikser - lydkort - cubase. Håper noen har tid til å gi noen grundige tips! Lenke til kommentar
partat12 Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Mikker du opp gitarforsterkern? Isåfall kobler du vel bare mikrofonen til miksern din og kobler outputen til miksern til inputen på lydkortet, også lydkort til pc. Husk å sjekke at du har satt på riktig input i lydkortet i Cubase. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå