Hundremeterskogen Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Folkens, buss er jo koselig da! Og nei, jeg er ikke en av de som sitter på buss en halvtime hver dag for å komme meg på skolen, men når jeg tar buss synes jeg det er trivelig. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Belysningen inni bussen er viktig. Særlig nå i vinterstider. Flombelysning er ikke å foretrekke. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Det skal være mørkt inni bussen, ellers ser man ikke ut. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 På denne årstiden foretrekker jeg at det er mørkt i midtgangen tidlig om morgenen og seint på ettermiddagen. Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Hadde en morsom busstur hjem her om dagen. Bussjåføren kjørte først i rundt 30-40 i 90-sonen, noe som gjorde at vi var rundt en time etter skjema (på en busstur som varer en time). Omtrent midtveis til busstasjonen ringer mora mi, og spør hvorfor i helsike jeg er så sen. Da presterer jeg, som sitter rett ved siden av bussjåføren, å halvveis rope ut at "bussjåføren kjører som en homo, og med denne farten er jeg vel hjemme i romjula". Da kjenner jeg et rimelig kraftig sug i magen, og ser bussjåføren tømme girene opp til rødlinja, og ligger deretter i snitt i 100 (på sperra) bortigjennom glattisen. Hele veien hjem (og det inkluderer et par tettbebygde strøk og rundkjøringer). Mirakuløst nok klarte sjåføren, med sin nye racingstil, å hente inn en god del tid. Ble "bare" en time og 20 minutter forsinket . Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Geniaaalt...! "bussjåføren kjører som en homo, og med denne farten er jeg vel hjemme i romjula" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå