darkness| Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg HATER når folk kommer inn på bussen, stinkende som et askebeger. 7554259[/snapback] Å folk som promper ut så alle på bussen hører det. 7554262[/snapback] Er det så mye verre enn å slippe en lydløs drepende stinkbombe? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Er det så mye verre enn å slippe en lydløs drepende stinkbombe? 7554312[/snapback] Om ingen vet hvem det var så kan det vel være det Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Er det så mye verre enn å slippe en lydløs drepende stinkbombe? 7554312[/snapback] Kanskje ikke. Men det er ikke eller børe ikke være like flau som en lydgiver. Man gjør bare ikke slikt på en buss. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Skal skrive et kåseri i norsken og har i den anledningen bestemt meg for å skrive om det å ta buss og hvordan det kan forbedres. Så her kan dere komme med historier, ting dere irriterer dere over, ting som er bra, osv. Et par eksempel fra min side er: Folk som tar opp sete ved siden av seg med sekk/bag og nekter å flytte denne. Folk som står midt i veien og betaler med enkroninger slik at oss med kort må stå bak å vente. Når det er alt for varmt/kaldt inne. (Håper dette var rett sted og sette opp emne) -Knudix 7527310[/snapback] det jeg hater med bussen er buss sjøfører som røyker! en røyka inni bussen og en venn av meg har asma! ikek lurt. og så satt en buss sjofør i tlf da vi trykte på stop og bare kjørte vidre! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 stisse2k: Rapporter det til buss-selskapet. Husk å notere ned tidspunkt og rute for bussen. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg HATER når folk kommer inn på bussen, stinkende som et askebeger. 7554259[/snapback] Å folk som promper ut så alle på bussen hører det. 7554262[/snapback] småunger som promper høylytt på et sted i bussen, ler høyt, flytter seg til andre enden av bussen, promper høylytt, ler høyt og fortsetter... Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) stisse2k: Rapporter det til buss-selskapet. Husk å notere ned tidspunkt og rute for bussen. 7554954[/snapback] ahha hvet du hvor jeg kan få raportert det? + at han ene sjøføren som satt i tlf fårda meg i trynet! siden jeg hadde beina på setet hvet det ikke er lov men. Endret 22. desember 2006 av stisse2k Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg aner ikke siden jeg ikke vet hvilket buss-selskap du bruker, men du finner det sikkert hvis du søker på gule sider. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 ok er vkt eller hva det heter de som kjører i vestfold! Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Beste var en bussjåfør som satt og sendte tekstmeldinger med bussen full av skoleungdom på svært trafikkert veg. Tror jeg muligens kan finne igjen bildet av det som jeg tok med telefonen Lenke til kommentar
hylo Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 ok er vkt eller hva det heter de som kjører i vestfold! 7555610[/snapback] Det er VKT. Tar VKT bussene hver dag. - Husvik er det ovelegen kvalitet på sjaførene. Lenke til kommentar
The-Floyd Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Buss er trivelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Buss er trivelig. 7556296[/snapback] og du tar buss ofte? enten så tar du sjelden buss, eller så har du vært ekstremt heldig... Jeg syntes også buss var fint før jeg begynte på vgs, nå har jeg 40min med buss til og fra hver dag. Det er ikke mye iforhold til noen som må ta buss og annen kollektiv transport opptil 3 timer hver dag (har en i klassen min som må det...) Men for meg så holder det i lange baner... Lenke til kommentar
warpig Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Man gjør bare ikke slikt på en buss. 7554319[/snapback] Da regner jeg med at du hadde blitt full av ekstase viss noen faktisk ba bussjaføren om å stoppe, slik at man kunne gått ut for å gjøre slike ærender man tydeligvis ikke skal gjøre på en buss. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Ser de fleste her prater om at det er folka som sitter på bussen, som har betalt som er fucked up, hva med Buss sjaførn ? De fleste som kjører her i Østfold er noen krek.. feks så sa han ene at jeg skulle gå bak bussen, og se på den andre bussen, imens så lukka han dørene og kjørte. Det var hans buss jeg skulle på. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Når jeg skal ta bussen hjem fra byen, er den som regel litt forsinka, så det blir litt venting. Når bussen endelig kommer, stopper den 4-5 m unna holdeplassen, slik at alle dem som kommer løpende i siste sekund kommer seg på bussen og sikrer seg et sete, selv om jeg og mange andre har stått der i ti minutter. Og de som kommer løpende og blir glade for at bussen ikke har kommet ennå, de går ut i veien, og presser seg inn foran køen. opp Jeg vet det er smålig, men fy faen, så irriterende! Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Jeg tar som regel bussen til skolen hver dag, en tur som tar 10 minutter. Dette gjør jeg selv om jeg har bil og lappen, fordi jeg liker å ta buss (er en økonomisk gevinst oppi det hele også). Som regel lemper jeg bagasjen min i midten (der det er beregnet på barnevogner, kofferter etc.), og dumper ned i et dobbeltsete. Nå har det seg slik at jeg er blant de eldste som tar denne bussen, og jeg har et inntrykk av at det er mange som "kvier" seg litt for å sitte med meg. Derfor blir jeg ofte sittende helt alene i en toseter med ipoden på ørene mens jeg filosoferer over hvordan dagen kommer til å bli. Men det er også noen ulemper med å ta bussen: - Elever på helse og sosialfag tar med seg en idiotisk dokke i en eeeenorm barnevogn som tar hele plassen i midtgangen. I tillegg til å ta hele plassen, er disse dokkene mye verre enn ordentlige unger; de skriker og skråler alltid, og dersom man prøver å ta ut batteriene eller slikt, blir det registrert, og elevene stryker på prosjektet. - Folk som alltid skal ha med seg all bagasjen i setene. Noen kommer drassende på bærbar pc, gymtøy, kofferter og gud vet hva som de absolutt skal ha mellom beina og oppi fanget. Dette fører ofte til at det blir ekstremt trangt og ekkelt å sitte i det samme setet. - Å sitte helt innerst bakerst i en smekkfull buss når man er den første som skal av. Alltid like moro dette her, å måtte tråkle seg forbi gamle kjerringer med stokk, barnevogner og alkiser med tre bæreposer panteflasker for å komme seg av. Dersom man er riktig uheldig legger ikke sjåføren merke til at man ikke har kommet av bussen enda, og man må vente enda en busstopp. En gang måtte jeg faktisk hoppe av i fart (bussen satte igang akkurat i det jeg skulle gå av). Konklusjonen er: Buss er moro! Endret 22. desember 2006 av Arrosiach Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Når man ikke har noe å gjøre i bussen, eller noen å prate med, pleier jeg å gjøre en del ting for å få tida til å gå(20 min til byen) 1. Når det er en person på alle dobbelseter, og den neste kommer inn, prøve å gjette hvor han skal sitte. 2. Se på hvor ukomfertabel de som står har det, mens det er sitteplasser men det sitter en person på dobbeltsetet. 3. Noe jeg gjør ubevisst, men det ser sikkert helt idiotisk ut: "Når det er mørkt ute og lyst inne, se ut i vinduet, ser ikke en dritt, men når vi stopper så ser jeg i speilbildet, men jeg ser på folk utenfor vinduet, som har "noen-stirrer-på-meg syndromet". 4. Ding før de andre folkene som skal dinge. 5. Hvis mange snakker på forskjellige steder i bussen, se om jeg klarer å høre en samtale et stykke unna. Det var vel det jeg kom på nå, jau jeg kjeder meg Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Jeg liker å ta buss. Synes det er koselig hvis det er lite med folk, og jeg kan sitte bakerst i bussen og høre på musikk, og bare se ut av vinduet og ikke gjøre noe som helst. Digger det. Men derimot når det er full buss, da er det noe helt annet. Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Jeg føler at denne tråden ikke gjør bussturene bedre for folket her inne Tvert imot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå