Roiku Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Mongiser med sjerrokser og diskman som sitter helt fremst i bussen og smiler. Det er det første jeg tenker på. 7527839[/snapback] Med briller og en tendens til å nynne/synge for seg selv. Vet godt hvem du mener. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 *** Tulleinnlegg fjernet *** Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) jaja, det "tulleinnlegget" var et forsøk på å skrive: "det irriterer meg at i alle busser i Trondheim må komme på én gang, med lang pause imellom, i stedet for å komme regelmessig" i alkoholpåvirket tilstand det hender jeg venter i 20 minutter, for så å oppleve at 5-6 busser kommer på rekke og rad Endret 19. desember 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Det mest irriteredes med busser må være plassen mellom setene, det er særdeles upraktisk og ubehagelig når man har passert en høyde på 2 meter. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg tar buss, tog og trikk hver dag. Jeg kommer til å eksplodere en dag 1. Bussene er ALLTID forsinket (ihverftall her jeg bor) 2. Kjerringer som sitter på hver sin side av bussen og gauler til hverandre. Av en eller annen grunn så vil de ikke sitte siden av hverandre, men prate, det skal de. 2. Fjortiser som prater så jævlig høylytt, ofte om hvor mye de skal drikke i helgen. 3. Damer med barnevogn som ikke sier takk når jeg hjelper skikerungen om bord. 4. Sure bussjåfører (har noe forståelse for det ) 5. Bussjåfører som alltid trøkker inn bremsen så hardt at alle passasjerne nesten faller over ende. 6. Bussjåførere som ikke kan ruten sin. 7. De som setter opp ruter som skal korrospondere med toget tror jeg er supermann. Det er umulig å rekke det jævla fjompenisser. 8. Toget er som regel greit, men når de "fucker" opp, så gjør de det "bigtime". Ble sittende 1t 30min fordi kjøreledningen gikk til helvete. Ikke morsomt. Dette er bare noe av det jeg må gå igjennom hver dag. *sukk* Bil hadde vært kjekt å hatt, men det svir i lommeboka Så til jeg har penger til bil så får jeg ta en valium og holde ut. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Det mest irriteredes med busser må være plassen mellom setene, det er særdeles upraktisk og ubehagelig når man har passert en høyde på 2 meter. 7534367[/snapback] Totalt enig (dog jeg bare er 195 da) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Det mest irriteredes med busser må være plassen mellom setene, det er særdeles upraktisk og ubehagelig når man har passert en høyde på 2 meter. 7534367[/snapback] Og bussene det ikke er sånn plate i ryggen på setet av, og folk som er høy kjører beina inn i ryggen på deg Men så er det de jævla idiotene som tror de er stor og trenger mye plass og kjører beina i ryggen på deg med vilje. Busser uten ryggplate er så idiotisk. Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Litt store mennesker som brer seg ut over setet sitt er meget irriterende, idag ble jeg sittende med halvekroppen utenfor setet :S Endret 19. desember 2006 av St-Cruz Lenke til kommentar
V-by Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Bagger i midtgangen. Du skal inn på bussen, og ser et ledig sete bakerst i bussen... Men selvfølgelig skal alle elevene ha med bagger den dagen, og absolutt legge de i midtgangen, i digre hauger du blir nødt til å klatre over. Og når du har kommet halveis så begynner du å tråkke på baggene, og da begynner idiotene som eier baggene å bli sinte på meg fordi de la baggene i veien for meg... Så har vi han stygge, som alltid sitter foran i bussen, og glaner på alle som sitter rundt han. sitter en bak han, snur han seg og begynner å glane på deg. Og seff at bussturen til jobb om morgenen er altfor kort de dagene jeg vil sove Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Busser hvor klokka er plassert slik at man ikke kan se den hvis man sitter på venstre, fremste rad. Det eneste kravet jeg setter til bussen er et sete å sitte på samt en synlig klokke. Alt for mange busser har enten defekte klokker eller malplasserte klokker. Jeg har også sett klokker som veksler hyppig mellom klokkeslett og dato, og minner mer om et diskolys enn noe annet. Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det å ta buss setter virkelig tålmodigheten på prøve. Når man står i busskøa og man ser bussen stappful og durende mot deg, er det lite som skal til for å irritere deg. Ikke bare er det ei dame med barnevogn foran deg med en unge som gauler høyere enn James LaBrie på syre, men foran henne igjen står det en rynkete gammel pensjonist med en-kroningene klare. Og er du riktig uheldig skal hun ikke bare betale bussbiletten, men også ha klippekort for det neste året. Det sistnevnte er dog en sjeldenhet, da det er vitenskapelig bevist at eldre mennesker foretrekker enkroninger foran klippekort. Når du da har kastet den halvveis livløse kroppen din inn på bussen før den rabiate sjåføren slår igjen døra som en giljotin rett bak deg, så sitter det en stor gruppe mennesker som ser på deg. De ser rett på deg, hver eneste en. Du ser desperat bakover bussen etter en sitteplass, og den eneste ledige plassen er ved siden av en skitten barneskoleunge som piller nese og studerer den før han med stor apetitt spiser den. Når endelig den pinlige stillheten har lagt seg, begynner bråket helt synkront. Fra alle kanter hører du "Ja, også lå Lisa med Preben da, men hu var dritings og huska ingenting" og "Har du fått Blastoise enda eller?". Torturen tar ingen ende, man prøver å lukke seg i sin egen verden med musikken sin, men rett som det er blir du brutalt revet ut av din egen verden når den skitne ungen ved siden begynner å banke hodet mot ruta i et rabiat forsøk på å vise skolekameratene som gikk på gata at han er der. Er jeg frekk som hører på høy musikk? Ikke faen. 7527857[/snapback] Marley, du er en gud til å skrive! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Tar buss til og fra skolen hver dag. Det er flere typer personer jeg hater å sitte KLIN opptil. 1. Alkoholikere som stinker en blanding av alkohol og svette. 2. Utlendinger som skriver/kommuniserer med medfødte i andre enden av bussen. (skjer med daglig hver morgen. De vekker meg og holder meg våken siste 10 min. av bussturen. Grei vekkerklokke om ingen av de jeg tar buss med hadde vekket meg uansett) 3. Emo-personer som på død og liv skal spille høy death-metal for alle penga. 4. Personer generelt som skal spille høyt uten lukket headset. 5. Personer som enten røyker veldig mye eller er passive røykere innendørs. Lukter sykt vondt. (har ikke noe imot folk som røyker normalt, men lukta suger hest) Dette er et par punkter jeg irriterer meg over minst 5 ganger i uken. 7532010[/snapback] Kom på et par punkter til: 6. Folk som skal sette seg ved siden av deg selv om det er ledige plasser ellers. 7. Folk som bretter ut om seksuallivet sitt. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Det mest irriteredes med busser må være plassen mellom setene, det er særdeles upraktisk og ubehagelig når man har passert en høyde på 2 meter. 7534367[/snapback] Totalt enig (dog jeg bare er 195 da) 7536066[/snapback] Enig! Er det noe som suger bigtime med busser og tog så er det plassen mellom setene! @ SL og NSB: FFS ALLE ER IKKE UNDER 1.85 DA! Og særlig syns jeg det er skummelt å kjøre med en del utlendinger! Altså, i sommer så var det: 1. glemte å lukke døra bak (og bussen var overfull) og sånn kjørte han lenge selvom folk ropte og skreik. 2. en annen hadde ikke begrep om hva vikeplikt er, noe som endte med at ei jente kræsja i en annen bil pga bussen var braste ut i veien (ja han hadde vikeplikt) 3. de aner ikke hvor busstoppene er! Altså, jeg har aldri opplevd det samme med norske bussjofører Noe som tyder på at de andre gir blanke faen i jobben deres og utsetter passasjerene for ubehagligheter.. Endret 19. desember 2006 av EvenruD Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 I dag så var dørene på bussen defekte. Så bussjåføren måtte åpne dørene manuelt hver gang noen skulle av. Den turen tok sin tid Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Den bussen jeg tar oftest har holdeplass rett ved en butikk som selger fiskemat. Det lukter særdeles lite digg når en hel barnehage kommer inn og spiser fiskekaker på bussen. Det er også utrolig morsomt hvordan to barnehager kan finne på å whine om at det ikke er pass til alle ungene på en buss i rushtiden, eller at man ikke sette 8 barnevogner inn i samme buss. Damer med parfyme som kunne sendt T-rex i Olelukkøyeland kan også nevnes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 ja, buss er noe jeg desverre må ta hver dag til skolen... kan jo ramse opp de "fine" opplevelsene jeg har hatttre tingene som irriterer meg mest: 1, bussjafører som glemmer og lukke bakdøra, og driter i folk som sier ifra... 2, folk som lukter røyk, svette, alkohol og all den driten der. 3, fjortiser som absolutt må snakke høyt med andre om hvor mye alkohol de har kjøpt og lignende, og hvem de har ligget med. (jeg gir langt F*** i hvor mye alkohol de har og hvor mange de har ligget med) har også to "mongiser" på bussen jeg tar daglig: en med downs som lukter veldig vondt og vinker til alle store kjøretøy han ser (morsomt så lenge man ikke sitter i stanken...) Og en som har et eller annet annet. Han er den fyren jeg liker minst, han tror han eier hele bussen. Og han har samme ritualet hver dag: først setter han seg så langt bak i bussen som han kan og begynner og "speide" etter de som sitter alene på dobbelsete, han finner seg den som han liker best og setter seg ved siden av den personen og begynner og snakke. det i seg selv er ikke så ille, men når han er nærmere 2 meter høy og ikke ser helt god ut så er det veldig ubehagelig. var også vitne til en episode med han for et par uker siden: På endestasjonen så skulle en mann som kjenner bussjaføren av, og delte noen få ord med sjaføren. Han fyren kommer bak og begynner og dytter til han og roper "UUUT UUT UT"... ble nesten litt skremt av det... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Buss er koselig om morran. Ellers er det dritt! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Buss mellom 1400-1630 er kjipt. Da sitter all skoleungdommen på bussen. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Buss mellom 1400-1630 er kjipt. Da sitter all skoleungdommen på bussen. 7538802[/snapback] Korrekt! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hvorfor syns alle at M rly sin beskrivelse var bra ? Faen, den var jo helt vanlig :/ Ja, jeg er misunnlig på at alle liker Mrly, for ingen sier slikt til meg =/ Men, hater busstider, går jo faen meg overalt.. Og finns ikke noe sted som bussen går til... Drittunger går, men verre med nerder som hører på høy dårlig musikk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå