StCruz Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Skiftet PC og nyinnstallert Studio plus ver 10.7.0.4245. Flyttet over fra gammel PC: prosjektfiler og en IDE harddisk med captured video (avi-filer) og MP3 som brukes i prosjektene. Problemet er at når jeg åpner prosjektet på den nye Pcen og setter opp nye linker (adresser) til video og lydfilene, lastes thumbnails og lydfiler, men de spilles ikke når jeg skal redigere videre. Svart skjerm og ingen lyd når mediaplayeren aktiveres fra tidslinjen. Når jeg bare spiller av fra klipplisten fungerer det greit. Også nylagde prosjekter fungerer helt greit. Hadde vært fint å få løst problemet, da det ligger mange timers arbeid fra tidligere i prosjektene. Lenke til kommentar
moviemaker77 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Hei. Jeg håper ikke at du har konvertert prosjektfila di eller at du har en kopi av prosjektfila. Problemet er at konverteringen fra f.eks studio 9 til studio 10 av prosjektfila slutter å fungere. Hvis du har filmen ferdig redigert og laget f.eks en avi fil av filmen så kan du importere hele filmen uten noen problemer. Jeg har ikke funnet ut noen måte å konvertere filen tilbake igjen i programmet studio 10. Du kan bruke et annet gjennopprettingpunkt på pc'en , men det er ikke sikkert det heller vil fungere. Hvis du bruker gjennoppretting så må du innstallere alle programmer og oppdatere f.eks windows og antivirus fra den dagen du gjennoppretter og fram til i dag. Skiftet PC og nyinnstallert Studio plus ver 10.7.0.4245. Flyttet over fra gammel PC: prosjektfiler og en IDE harddisk med captured video (avi-filer) og MP3 som brukes i prosjektene. Problemet er at når jeg åpner prosjektet på den nye Pcen og setter opp nye linker (adresser) til video og lydfilene, lastes thumbnails og lydfiler, men de spilles ikke når jeg skal redigere videre. Svart skjerm og ingen lyd når mediaplayeren aktiveres fra tidslinjen. Når jeg bare spiller av fra klipplisten fungerer det greit. Også nylagde prosjekter fungerer helt greit. Hadde vært fint å få løst problemet, da det ligger mange timers arbeid fra tidligere i prosjektene. 7527300[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå