EyesMan Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Hei, Jeg har hatt min N91 siden sommer men det er noen ting jeg ikke har fått til å virke. Må si at jeg ikke er ekspert på mobiltelefoner og har heller ikke hatt mulighet eller kunnskap til å finne ut av så mye. Men det er noen ting jeg trenger hjelp/svar til og jeg er sikker på det er mange av dere der ute som kan hjelpe meg: 1. Etter utallige forsøk klarer jeg ikke å få satt opp min N91 til å motta MMS/bilde meldinger. Jeg har fått MMS konfiggen fra Netcom og kjørt dene uten hell. Trudde det var for de det var en Symbian telefon. Stemmer dette eller er det mulighet for å motta MMS på N91? 2. Alarm funksjonen på telefonen er noe jeg benytter med av daglig. Hadde en SE K700i før som hadde en snooze med interval på 9min, dette var ypperlig for meg. Men min Nokia telefon har interval på kun 5 min. Er det mulighet å stille på dette? 3. Jeg har også fått meg 3G abonnement på telefonen men har ikke fått dette til å virke. Har prøvd å starte videosamtaler men den kommer bare opp med " Støttes ikke av netverk eller mottaker" Er det noen innstilligner man må gjøre først? All hjelp mottas med stor takk! OCB Endret 18. desember 2006 av EyesMan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå