Gå til innhold

Ordlek

Jimmy Pop

Anbefalte innlegg

Vell det er endel personer som mistet endel poster (Meg deriblant) Men hvorfor bry seg? Ville helst at den som slettet posten kunne begrynne hvorfor han gjorde det ,menmen.

Det er ikke rart vi tenkte på allyse.

Stenge SO..

Har ikke noe imot allyse da. Skal kanskje sitte på til TG03 med han da..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-11-21 19:35, skrev CFD:

Har ikke noe imot allyse da. Skal kanskje sitte på til TG03 med han da..

Hehe. Jepp. så da får du oppføre deg :grin: og jeg slår :grin:

Neida. Gjorde ikke noe for meg at dere trudde det var meg, men jeg liker ikke uttaleser OM meg når dere ikke visste hvem det var... Om dere forstår da ...

No hard feelings

Mvh

A. Lyse

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-21 17:52, skrev yummy:

BTW: jeg synes ikke det gjør noe om svære tråder som SO og den der ordleken forsvinner. Dere som driver og poster i så enorme tråder - har dere tenkt på at det belaster forumet en del? Var det opp til meg, skulle jeg sletta alle slike under "søppel". Men man er da human!
:grin:

Slette SO?

Belaster foumet?

Vet du, hardware.no tjener penger på at vi bruker forumet og klikker oss frem via reklame, så jo mer vi bruker forumet, jo større sjanser har hw.no for å få bra betalt for reklamebannere, og det er nettop poster som SO som har mange besøk. At dette belaster forumet er bare tullprat, da burde hw.no iallefall skaffe seg en bedre server.

Skulle skrevet mer, men jeg har ikke tid.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-21 17:52, skrev yummy:

BTW: jeg synes ikke det gjør noe om svære tråder som SO og den der ordleken forsvinner. Dere som driver og poster i så enorme tråder - har dere tenkt på at det belaster forumet en del? Var det opp til meg, skulle jeg sletta alle slike under "søppel". Men man er da human!
:grin:

Jeg postet akkurat dette i SO. Hvis So er en så stor belastning kan jo dette være et alternativ

Quote:

For og være ærlig så kan vi jo kutte Ned på denne tråden da. Fjerne alle de 9000 første meldingene. Gjør jo egentlig ingenting da. Slutten som vi poster i er jo den samme. Er det mulig og gjøre dette på en kjapp måte Hartge ?

(Grunnen jeg skrev til Hartge er at han leser SO og er på #hw.no)

Lenke til kommentar

Quote:

yummy skrev (2002-11-21 17:52):

B|Real, Jimmy Pop; dere kommer med uttalelser jeg finner "lite heldige" i denne saken. Flere slike vil gi dere en utestengning på 14 dager. Advarsel er herved gitt, med begrunnelse i retningslinjene.

Altså...ærlig talt...

Her prøver jeg å ha det litt artig med allyse og så blir jeg advart for uttalelser?

For det første så har jeg aldri hatt noe mot allyse (borsett fra da han stengte SO under kvelden :wink:).

Tvert i mot...jeg syns allyse er en artig skrue.

Jeg tenkte bare som så at kanskje han spilte oss OT'ere enda et puss. Det var på ingen måte et "angrep" på allyse.

Flere jeg har snakket med skjønner ikke helt hva du mener med dine uttalelser yummy...så ikke vet jeg...men at vi skal få ban for å leke litt med allyse som oxo leker med oss syns jeg er helt på jorde.

B|Real

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-22 20:12, skrev B|Real:

...men at vi skal få ban for å leke litt med allyse som oxo leker med oss syns jeg er helt på jorde.

B|Real

Okei. Jeg ser det som kanskje jeg har overreagert litt :grin:

Skal vi si vi glemmer denne episoden og legger den bak oss?

Mvh

A. Lyse

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-21 17:53, skrev yummy:

Og: nei, det er IKKE jeg som har sletta noe. Bare så det er sagt.

Jeg vil bare si at der burde du redigert forrige melding i stedet for å lage ny. jeg fikk refs av moderator fordi jeg skrev ny melding under i stedet for å redigere den over, så da burde iallefall dere gå foran med godt eksempel :smile:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...