Gå til innhold

Ordlek

Jimmy Pop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-11-21 12:07, skrev Jimmy Pop:

Hei allyse!

[*]Hva er problemet ditt?

Ikke gå for langt. Jeg har ikke noe problem. Syntes det er frekt å si noe slikt.

Jeg understreker det ikke var meg som sletta posten, men en moderator skal kunne slette en post uten å få et slikt frekt spørsmål.

Lenke til kommentar

Før dere går til angrep på folk, får dere jaggu ha beviser på bordet!

B|Real, Jimmy Pop; dere kommer med uttalelser jeg finner "lite heldige" i denne saken. Flere slike vil gi dere en utestengning på 14 dager. Advarsel er herved gitt, med begrunnelse i retningslinjene.

BTW: jeg synes ikke det gjør noe om svære tråder som SO og den der ordleken forsvinner. Dere som driver og poster i så enorme tråder - har dere tenkt på at det belaster forumet en del? Var det opp til meg, skulle jeg sletta alle slike under "søppel". Men man er da human! :grin:

Men vær nå litt hyggelige mot hverandre. Jeg liker ikke å gå inn på siden der "svartelista" er og utvide den...

Lenke til kommentar

Jeg vil bare få beklage mine beskyldninger mot allyse. Dette var ikke meningen.

Jeg gikk ut mot han personlig, og det jeg har innsett at jeg skulle ha sjekket litt opp i om det var han som slettet den.

Jeg tar tilbake det jeg sa, og hiver det over til den som slettet den uten å gi noe grunn for det.

Ps: B|Real: Dust! :wink:

Jeg tar fullt ansvar for posten min, og må beklage til alle som føler seg truffet.

MVH

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...