Jimmy Pop Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Hei. Bare lurte på hvor "Ordlek" er blitt av, og hvorfor jeg er gått ned et par hundre posts. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Tror nokk en eller annen luring har slettet den :wink: Tør jeg si allyse? :smile: Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Hvorfor ble den slettet? Var jo ikke noe galt der..? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Quote: |Cipher| skrev (2002-11-21 09:21):Hvorfor ble den slettet? Var jo ikke noe galt der..? Det er vel samme holdninga som allyse har til SO. :wink: Og allyse tror jo alltid at han har rett så.. Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Nå må du være forsiktig med hva du sier.. :razz: Ellers kommer'n og tar deg Lenke til kommentar
CFD Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Det var dårlig gjort.. Ordleken var morsomt. Og allyse er slem imot vi som er i søppla her.. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 21. november 2002 Forfatter Del Skrevet 21. november 2002 Hei allyse! Hvis det var deg som slettet ordleken, vil jeg få spørre deg om noe. [*]Hva er problemet ditt? [*]Hvorfor slettet du den? [*]Hvorfor har du ikke gitt en begrunnelse? [*]Hva har du imot oss i "Off Topic"? Med vennlig hilsen Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Hva sv sv ***** og ****** Argggh *sinna* Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Hmmm, skulle gjerne hatt et svar nå ja.. grrrr :razz: Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 1. stenge SO. 2. slette ordlek. 3. du har ikke gitt noen god begrunnelse. 4. HVORFOR??? [ Denne Melding var redigert av: Jannis-15 på 2002-11-21 13:31 ] Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Så det er derfor jeg gikk ned 4 poster! Jeg grublet fælt i natt om jeg husket feil, eller om jeg virkelig hadde mistet dem. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Artig signatur Jimmy :wink: Lenke til kommentar
allyse Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Hey! Give me som slack Det er ikke jeg som har sletta den. Har vert borte i hele dag uten tillgang til nettet. Så kjeft på noen andre :razz: Mvh A. Lyse btw: tror ikke mitt nick har blitt nevnt i en post SÅ mange ganger Lenke til kommentar
allyse Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Quote: Den 2002-11-21 12:07, skrev Jimmy Pop:Hei allyse![*]Hva er problemet ditt? Ikke gå for langt. Jeg har ikke noe problem. Syntes det er frekt å si noe slikt. Jeg understreker det ikke var meg som sletta posten, men en moderator skal kunne slette en post uten å få et slikt frekt spørsmål. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 21. november 2002 Forfatter Del Skrevet 21. november 2002 De fire spørsmålene gjaldt ikke deg hvis du ikke slettet den. Jeg skrev virkelig at den gjaldt deg kun hvis det var du som slettet den. Vet du hvem som har slettet den? Det er ofte fint å få en tilbakemelding om hvorfor tråder blir slettet.. MVH Lenke til kommentar
EC Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Før dere går til angrep på folk, får dere jaggu ha beviser på bordet! B|Real, Jimmy Pop; dere kommer med uttalelser jeg finner "lite heldige" i denne saken. Flere slike vil gi dere en utestengning på 14 dager. Advarsel er herved gitt, med begrunnelse i retningslinjene. BTW: jeg synes ikke det gjør noe om svære tråder som SO og den der ordleken forsvinner. Dere som driver og poster i så enorme tråder - har dere tenkt på at det belaster forumet en del? Var det opp til meg, skulle jeg sletta alle slike under "søppel". Men man er da human! Men vær nå litt hyggelige mot hverandre. Jeg liker ikke å gå inn på siden der "svartelista" er og utvide den... Lenke til kommentar
EC Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Og: nei, det er IKKE jeg som har sletta noe. Bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 21. november 2002 Forfatter Del Skrevet 21. november 2002 Jeg vil bare få beklage mine beskyldninger mot allyse. Dette var ikke meningen. Jeg gikk ut mot han personlig, og det jeg har innsett at jeg skulle ha sjekket litt opp i om det var han som slettet den. Jeg tar tilbake det jeg sa, og hiver det over til den som slettet den uten å gi noe grunn for det. Ps: B|Real: Dust! :wink: Jeg tar fullt ansvar for posten min, og må beklage til alle som føler seg truffet. MVH Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 /me lurer fortsatt på hvem det var... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 nemen? eg har sikkert... mange... meldinga her i ordlek... jaja, livet er surt av og til :razz: Edit: HJØLP! mista 200 meldinga jo! neeei :grin: _________________ HaZaRdOuZ - #hw.no@undernet [ Denne Melding var redigert av: arve87 på 2002-11-21 19:16 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg