Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Anbefalinger i Nettverkslagring

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier.

Jeg trenger en nettverkslagrings enhet, planen er og streeme video fra den til min xbox. Ser at mange av enhetene på markedet idag er rimelige treg ved overføring kopiering. Bare lurer på om noen har god erfaring meg streeming fra en nettverkslagrings enhet?

Sett på disee fra komplett og lest litt på produktanmeldelsene men fremdeles usikker og det er ingen som har nevnt at de bruker enheten til streeming.

http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10147

Takker for alle gode råd:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Selv har jeg kjøpt ett fantec harddisk kabinett og satt inn en "tilovers" 80gb disk som låg å slengte, som står som opptaker for dreambox og som jeg igjen spiller av opptak fra. Funker knall. Har og testet den med å legge inn dvd på den og spilt av med min dell xps som er trådløs til router, til tv og forsterker. Heller ikke noe problemer med det. (Xps`n brukes til å streame film og musikk til vanlig.)

Endret av KenBjork
Lenke til kommentar
Hei

Selv har jeg kjøpt ett fantec harddisk kabinett og satt inn en "tilovers" 80gb disk som låg å slengte, som står som opptaker for dreambox og som jeg igjen spiller av opptak fra. Funker knall. Har og testet den med å legge inn dvd på den og spilt av med min dell xps som er trådløs til router, til tv og forsterker. Heller ikke noe problemer med det. (Xps`n brukes til å streame film og musikk til vanlig.)

7527290[/snapback]

Hmm, jeg ønsker og kjøre ntfs på den.

Sikker på om det funker?

ref artikkel.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=521509

ref bruker eberland

Jepp. sendte en mail til Fantec og fikk svar fra Netshop. Støtter bare skriving til FAT. DVS at det ligger noe lurt linux inni boksen :-(

Da var den plutselig ikke så kul..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...