madmick Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Hei.... Lurte på om noen kunne hjelpe meg med å komme inn på rutern? Jeg har glemt pw som jeg la inn på rutern, og trenger derfor hjelp! uten og måtte reinstalere hele skiten da^^ Lenke til kommentar
madmick Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 ingen som kan noe? Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 restett-kanppen, og notere deg pw/user for ettertiden Lenke til kommentar
madmick Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 ok, men blir ikke hele skiten resarta? må ikke jeg legge inn alt igjen da? Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Den blir satt til fabrikk-instillinger da, Så jo, du må nok det. The hard way Endret 18. desember 2006 av KenBjork Lenke til kommentar
mysteq Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Du må legge inn alt igjen på speedtouchen da ja.... Lenke til kommentar
madmick Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 okok, men er det mye jobb?ligger alt inne på dataene? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 kommer jo an på hvor mye du har endret det... Lenke til kommentar
madmick Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 jeg skal bare endre pw! blir det mye jobb= men må bare si det, takk til alle;) Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Vist du ikke har gjort noen endringer trenger du bare å legge inn evt. PPPoE brukernavn og passord etter en reset. Lenke til kommentar
madmick Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 thx, dere kan mye^^ PPPoE hva er det da?:S Lenke til kommentar
madmick Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 ingen som vet va dette er?? PPPoE Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Det er brukernavn og passord du har fått av din ISP (Telenor eller NGT) Lenke til kommentar
raaven Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 PPPoE=Point-to-Point Protocol over Ethernet er en protocoll brukt av flere ISP`er blant annet Telenor, som jeg tror operer med standar modem som speedtouch. WikipediaWikipedia Lenke til kommentar
Steina Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Hmm.. Reset av ADSL router-modem vil vel ha samme funksjonen? Jeg bor på hybel, og jeg er nok den enste som vet mere enn hvordan man skrur på en PC. På modemet så var det ikke noe passord fra før. Den var automatisk innlogget med "Administrator". Jeg laget min egen bruker for å logge inn med, da jeg tenkte det kunne være kjekt. Tenkte å ta litt kontroll. Etter jeg laget egen bruker og passord, så logget den automatisk ut, og jeg har aldri kommet inn igjen, hverken med det nye brukernavnet jeg laget, eller med administrator som den var innlogget med før. Jævlig irriternede opplegg. Modemet står innpå en annen hybel, til en som nesten aldri er der, og siden det er en hybelbolig, så bor ikke hybelverten i nærheten. Hybelverten er også en av de mest idiotiske personene i Norge, så jeg er glad for hvert sekund jeg slipper å prate med han. Hvis jeg resetter, så må jeg altså ha brukernavn og passord før jeg får koblet oss på internett igjen. hmm.. Kanskje jeg kan lure Telenor Kundeservice til å gi meg passordet. Jeg vet at enkelte i Telenor Kundeservice gjør slikt. Er ikke så alt for lenge siden jeg ringte Telenor å spurte etter brukernavn og passord til den personen som hadde abbnonomentet før (når vi hadde annen huseier\ hybelvert), og eneste jeg hadde var adressen til huset. Fikk jeg det? Ja. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Minner trådstarter om reglene for bumping. Max 2 bumps og minimum 24 timer etterhvert. Dette er ikke et call-center, folk må få tid til å se posten og svare på den. Det kan ta tid. Emnetittel er litt uklar. Det kan være greit for fremtiden å formulere seg klarere. Ikke bruk dialekt i emnetittelen. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå