Anonym234 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg synes du skal ta deg tid til å snakke med vennina di. Ikke begynn å si det til andre og sånt, før dere har fått snakket om det. Syns ikke du skal si det til noen, jeg. Men prat med venninna di. Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Mente vel ikke at hun skulle si det til noen jeg heller Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 For det første, er man ikke interessert holder man kjeft, man ydmyker ikke venninnen ved å fortelle det til noen andre. Det kan være hun bare er nysgjerrig og vil eksperimentere litt, og følte seg trygg nok på deg til å prøve seg. Hadde hun vært forelsket hadde hun nok ikke valgt samme fremgangsmåte. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Her babler vi i vei, og trådstarter har ikke svart en eneste gang. Hun har vel glemt bort hele tråden. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 men da fikk trådstarter hvertfall i gang en diskusjon og noen tanker hvertfall hos meg (ikke misforstå) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg