Gå til innhold

Webkamera roundup


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har Creativ kamera jeg oxo, fungerer fint i winMe og WinXp adri hatt problemer med det, men det er lys svakt.

 

Ikke kjøp Logitech eller Labtec(samme merke, hvis du har promis raid. Jeg har ett MSI 845ARU m/raid og en kammerat har Abit KT7Pro m/raid: er Raid kontrolleren av så virker logitec/labtec fint, men så for den vlir slått på så virker av og til ikke raid kontrolleren, men det verste er at web cameraet aldri virker mer enn 2sek. så henger helemaskinen seg.

Lenke til kommentar

kvifor er ikkje dei beste logitech-kameraene med i testen?? Dvs. QuickCam PRO 4000 (694,-) og QuickCam for Notebook Pro (786,-) ????? er jo i prisklassen :wink:

 

har tenkt på webkamera som "julepresang" til meg sjølv, og vurdere disse to.... nokon som har erfaring med dei???

 

PS: ser at komplett ikkje har PRO 4000 på lager... korleis går HW fram når dei skal teste produkt??? vel dei type produkt, spesielle produkt eller testar dei det dei klarar å få hjå leverandørar??

Lenke til kommentar

Kjøp Logitech 4000, det beste jeg har sett. Hadde 3000 før og den er like god men er utgått.

Hovedforskjellen om et WebCam er godt eller dårlig er hva som er inni, dvs er det CMOS eller CCTV. De dyre har stort sett CCTV sensor som er mer lysfølsom og bedre billedkvalitet. De dyreste til Philips har også CCTV. De har Logitech 4000 på lager hos PS Data til 685.- dvs litt billigere en Komplett (som har det på lager nå).

 

HW burde selfølgelig tatt med disse også i testen, så hadde de ikke blitt så skuffet over kvaliteten.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-21 11:34, skrev Spaz:

Jeg synes også dere burde ha tatt med Philips sine TouCam kameraer. Disse er kjent for utmerket bildekvalitet og bra oppløsnig. Jeg har selv et Toucam FUN og kvaliteten på det er topp! Toppmodellen Toucam PRO er enda bedre og kan vise 60 frames i 640*480 oppløsning


Hvor kjøpte du ditt? butikken jeg kjøpte mitt i er konk. vil ha en av de nye som er geniale

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...