marthe16 Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 hei!! alle trenger en billig skriver som samtidig har scanne funskjon helst under 500 hvis det er mulig? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Prisguiden er din venn! Velkommen til forumet forresten... Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 ihvertfal ikke finn på å kjøp en billig hp deskjet, problemer fra første stund, tar "bare en time og skrive ut et ark osv, og som oftest så vil den ikke skrive ut i det heletatt, ihvertfal ikke før du har reboita pcn minst 5ganger. faen eller, min takka for seg istad da jeg gikk løs på den med knyttneven siden den nektet å skrive ut noe jeg trengte, jeg skal ihvertfal aldrig mer kjøpe noen billig printer, det har skapt så jævlig med frustrasjon. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Ville virkelig anbefalt deg en billig laserskriver om du finner en med scannefunksjon, den er VELDIG mye billigere på sikt enn de rimeligste blekkskriverne som sluker dyrt blekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå