Neppe Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Hun er mann, jøss ? Måtte bare le litt da jeg så denne. VG har det med å få ordene på det. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 :!: Hahaha. Er dette virkelig mulig! Lenke til kommentar
............... Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Treneren visste "ingenting" nei Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Jeg må le :!: Før var ikke kjønnstester nødvendig. Men prispengene er blitt så store nå at utøvere tar snarveier for å vinne, sier tidligere IOC-medlem Ashwini Kumar til indiske The Times. Endret 18. desember 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Haha, er det muuuulig :!: Men hun, ehm, han så jo ikke ut som en...han. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Det er ikke første gangen at kvinnelige friidrettsutøveres testosteronnivåer viser seg å være litt i rauseste laget, for å si det sånn ... Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Huh? Er det virkeligt noen som "skifter" kjønn bare for å vinne i en konkuranse? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg synes litt synd på han... Han var jo ikke god nok til å løpe i herrklassen selvom han da var en herremann. Derfor begynte han å løpe i kvinneklassen, også greier han bare sølvmedalje? Han er ikke bare en dårlig herreløper, men en middels kvinneløper! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Huh? Er det virkeligt noen som "skifter" kjønn bare for å vinne i en konkuranse? 7527643[/snapback] det er litt rart. vil tro en kjønnsoperasjon koster mer enn asiatiske friidretts-pengepremier Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 VM i Skiskyting. Menn Damer Shemales. Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg synes litt synd på han... Han var jo ikke god nok til å løpe i herrklassen selvom han da var en herremann. Derfor begynte han å løpe i kvinneklassen, også greier han bare sølvmedalje? Han er ikke bare en dårlig herreløper, men en middels kvinneløper! 7527657[/snapback] Hahahaha, han suger ass : ) Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Haha, er det muuuulig :!: Men hun, ehm, han så jo ikke ut som en...han. 7527604[/snapback] Nei, men har du sett "Theres something about Miriam" som gikk på TV for en stund siden? "Hun" så jo heller ikke ut som en mann, men hadde fremdeles en liten tissetass mellom bena. Ble jo stort oppstyr da sannheten kom frem, hvorav noen av de mannelige deltagerne gikk til sak mot selskapet. Men litt morro da, kjønnsforvirring i de neste olympiske leker. Hvem var det som vant kvinnenes skiskyting, var det en han eller hun? Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Niiice... ehm.. skjer egentlig? Er bare syke syke folk som finner på slikt? Lenke til kommentar
Road11 Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Hun er mann, jøss ? Måtte bare le litt da jeg så denne. VG har det med å få ordene på det. 7526998[/snapback] Hahaha Jeg så det der da jeg var på skolen i dag, fikk helt fnatt da jeg leste at det var en mann. Hun/han ligner overhodet ikke på en! (Mann, altså). Godt gjort å se såpass "damete" ut, da. Det skal han/hun ha! Endret 18. desember 2006 av Road11 Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 hahuff... Fra nå av kaller vi han/hun "det" Ok? :!: Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg synes litt synd på han... Han var jo ikke god nok til å løpe i herrklassen selvom han da var en herremann. Derfor begynte han å løpe i kvinneklassen, også greier han bare sølvmedalje? Han er ikke bare en dårlig herreløper, men en middels kvinneløper! 7527657[/snapback] Ja uff. Alle menn er jo raskere og bedre mennsker en kvinner Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg synes ikke dette er langt nær så morsomt som det hele er tragisk, så dette først på BBC der de hadde en 10 min lang sak om dette... Trist. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 VM i Skiskyting. Menn Damer Shemales. 7527680[/snapback] ahahahaha Ser det for meg, de har lissom puppa men samtidig så ser du det krøller seg i boksa. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 VM i Skiskyting. Menn Damer Shemales. 7527680[/snapback] ahahahaha Ser det for meg, de har lissom puppa men samtidig så ser du det krøller seg i boksa. 7543667[/snapback] Æsj. Vær så snill å ikke se sånnt for deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå