Gå til innhold

Hva ? Er jeg mann ?

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes litt synd på han... Han var jo ikke god nok til å løpe i herrklassen selvom han da var en herremann. Derfor begynte han å løpe i kvinneklassen, også greier han bare sølvmedalje? Han er ikke bare en dårlig herreløper, men en middels kvinneløper!

7527657[/snapback]

Hahahaha, han suger ass : )

Lenke til kommentar
Haha, er det muuuulig :!: Men hun, ehm, han så jo ikke ut som en...han.

7527604[/snapback]

Nei, men har du sett "Theres something about Miriam" som gikk på TV for en stund siden? "Hun" så jo heller ikke ut som en mann, men hadde fremdeles en liten tissetass mellom bena. Ble jo stort oppstyr da sannheten kom frem, hvorav noen av de mannelige deltagerne gikk til sak mot selskapet.

Men litt morro da, kjønnsforvirring i de neste olympiske leker. Hvem var det som vant kvinnenes skiskyting, var det en han eller hun?

Lenke til kommentar
Hun er mann, jøss ?

Måtte bare le litt da jeg så denne. VG har det med å få ordene på det.

7526998[/snapback]

Hahaha :D

Jeg så det der da jeg var på skolen i dag, fikk helt fnatt da jeg leste at det var en mann. Hun/han ligner overhodet ikke på en! (Mann, altså).

Godt gjort å se såpass "damete" ut, da. Det skal han/hun ha!

Endret av Road11
Lenke til kommentar
Jeg synes litt synd på han... Han var jo ikke god nok til å løpe i herrklassen selvom han da var en herremann. Derfor begynte han å løpe i kvinneklassen, også greier han bare sølvmedalje? Han er ikke bare en dårlig herreløper, men en middels kvinneløper!

7527657[/snapback]

Ja uff. Alle menn er jo raskere og bedre mennsker en kvinner :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...