AMDBunny Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg har tenkt å kjøpe en stasjonær spill-pc i slutten av januar. Vil hybride-harddisker være tilgjengelige da? Jeg vet at bærbare-pc'er har flest fordeler av hybrid-harddisk. Men stasjonære pc'er vil vel uansett dra nytte av raskere oppstart og raskere skriving/lesing, ikke sant? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 I første omgang vil hybride disker bare være tilgjengelig på laptoper, når de begynner å produseres til stasjonærePC'er er usikkert. Man forventer at hybride disker vil komme (på laptoper) når MS Vista gjør sitt inntog som standard OS. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 man kan altid bruke labtop disker i stasjonærePC'er som det er ikke noe stress Lenke til kommentar
AMDBunny Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg forstår egentlig ikke hvorfor de ikke lanserer hybride-harddisker for stasjonære-pc allerede nå. Det er jo lenge siden de demostrerte slike disker. Det er jo bare å koble sammen to velkjente teknologier. Jeg kommer nok ikke til å kjøpe hybride-harddisk beregnet for bærbare-pc'er. Da blir nok alternativet heller å bruke en minnepinne mer aktivt. Er det noen av dere som har erfaring i å kjøre et spill som f.eks BF2 via minnepinne? Lastes spillet/brettene mye raskere da? Lenke til kommentar
Lucifer24 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Lastes vel heller en del tregere, overføringshastigheten på minnepenner er ikke så mye å skryte av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå