FenrisC0de Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Vel, jeg sendte inn en Qtek 8500 til reparasjon. Etter tre uker fikk jeg den tilbake, problemet var fikset, men så har de tydeligvis ikke festet en av kabelene fra skjermen til hovedkortet slik at telefonen restarter seg selv ganske ofte. Problemet er at jeg ikke er så keen på å vente 3 nye uker mens den er inne til service mens jeg får en slitt gammel Nokia 6680 i lånetelefon. Kan jeg feks forlange at jeg får bare en ny Qtek 8500? Hva kan jeg egntlig gjøre? Er kjøpt på Nordialog, men de kan ikke reparere Qtek\HTC telefoner, så de må sendes til et annet verksted.. det tar som sagt en del tid! Takk! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Vel, jeg sendte inn en Qtek 8500 til reparasjon. Etter tre uker fikk jeg den tilbake, problemet var fikset, men så har de tydeligvis ikke festet en av kabelene fra skjermen til hovedkortet slik at telefonen restarter seg selv ganske ofte. Problemet er at jeg ikke er så keen på å vente 3 nye uker mens den er inne til service mens jeg får en slitt gammel Nokia 6680 i lånetelefon. Kan jeg feks forlange at jeg får bare en ny Qtek 8500? Hva kan jeg egntlig gjøre? Er kjøpt på Nordialog, men de kan ikke reparere Qtek\HTC telefoner, så de må sendes til et annet verksted.. det tar som sagt en del tid! Takk! 7526790[/snapback] først og fremst; 6680 i lånetelefon er bedre enn mange andre får, så det ekke så ille i mine øyne. Du er bare pent nødt å sende den tilbake og be dem merke den som tidligere service. Kan ikke se noe annen løsning. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 vel, leverte den inn i dag. Viser seg at ved forrige service byttet de display og en kabel, og denne kabelen er problemet.. De ga meg en N80 som lånetelefon da ihvertfall ikke dårlig heh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå