Gå til innhold

Live free or die hard..


H.M.Kongen

Anbefalte innlegg

Da har jeg endelig sett 4.0. Vil ikke si at den slår nummer 1, men det er like så god som, kanskje bedre enn både 2 og 3.

 

Jeg klarte allikevel ikke helt legge fra meg det faktum at alt som har med data å gjøre er så langt ute på viddene at det blir litt flaut. Ellers 8/10.

 

Edit. (LItt "spoiler" stuff)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Eksempel: De lastet ned 500TB på minutter. (Det var faktisk noe av det mer "realistiske" innen data som ble foretatt).

 

For ikke å snakke om at de kan koble seg til satelitter, laste ned all programvare de trenger, hacke seg inn i hva faen det skal være - alt på mindre en 1,5 sekunder.

 

Alle problemer kan løses ved å trykke på DEL knappen.

Endret av Stian89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Pengene til USA, for å si det kort. Det blir ganske mange TB, det. Samtidig hadde jo all strøm og nettvirksomhet stoppet på grunn av angrepet, og de hadde omdirigert alt inn i Woodlawn, så derfor gikk det så fort. Kunne egentlig gått raskere, spør du meg.
Endret av Thrusthamster
Lenke til kommentar

Jeg ble overrasket over hvor troverdig hackere og hacking ble fremstilt i denne filmen. Såklart så lagde de masse humor ut av det og jeg er ganske sikker på at mye av datasakene var ganske urealistisk, men ut i fra det jeg skjønte så var det mye bedre enn i alle andre filmer som har tatt for seg det samme før.

Lenke til kommentar

Dette var ein flott film etter min meining. Bare ein scene eg syns var totalt overdrevet. Det var når han fyren som wills kalte ein hamster drev og hoppet opp og ned mellom de rørene. Men overdrivelser er ikkje alltid negativt. Diggeste scenen var med det jager flyet uten tvil. Men den første filmen er fortsatt den beste etter min meining.

Lenke til kommentar
Dette var ein flott film etter min meining. Bare ein scene eg syns var totalt overdrevet. Det var når han fyren som wills kalte ein hamster drev og hoppet opp og ned mellom de rørene. Men overdrivelser er ikkje alltid negativt. Diggeste scenen var med det jager flyet uten tvil. Men den første filmen er fortsatt den beste etter min meining.

8998630[/snapback]

 

Vil da absolutt ikke si at det var meste overdrevet. For alt vi vet er han duden en skikkelig ninja! :thumbup: Hvis jeg ikke tar helt feil, tror jeg det er samme fyren som spiller i filmen District 13, der han han også noen syke moves.

Endret av Stian89
Lenke til kommentar
Dette var ein flott film etter min meining. Bare ein scene eg syns var totalt overdrevet. Det var når han fyren som wills kalte ein hamster drev og hoppet opp og ned mellom de rørene. Men overdrivelser er ikkje alltid negativt. Diggeste scenen var med det jager flyet uten tvil. Men den første filmen er fortsatt den beste etter min meining.

8998630[/snapback]

 

Vil da absolutt ikke si at det var meste overdrevet. For alt vi vet er han duden en skikkelig ninja! :thumbup: Hvis jeg ikke tar helt feil, tror jeg det er samme fyren som spiller i filmen District 13, der han han også noen syke moves.

9000242[/snapback]

 

 

Mannen heter Cyril Raffaelli og er stuntmann/akrobat av yrke og bare å ta en titt på filmene han har vært med i så ser man at det er derfor han er hyret inn, nettopp for de scenene der...

Lenke til kommentar
Dette var ein flott film etter min meining. Bare ein scene eg syns var totalt overdrevet. Det var når han fyren som wills kalte ein hamster drev og hoppet opp og ned mellom de rørene. Men overdrivelser er ikkje alltid negativt. Diggeste scenen var med det jager flyet uten tvil. Men den første filmen er fortsatt den beste etter min meining.

8998630[/snapback]

 

Vil da absolutt ikke si at det var meste overdrevet. For alt vi vet er han duden en skikkelig ninja! :thumbup: Hvis jeg ikke tar helt feil, tror jeg det er samme fyren som spiller i filmen District 13, der han han også noen syke moves.

9000242[/snapback]

 

 

Mannen heter Cyril Raffaelli og er stuntmann/akrobat av yrke og bare å ta en titt på filmene han har vært med i så ser man at det er derfor han er hyret inn, nettopp for de scenene der...

9001211[/snapback]

 

Sånn er jo blitt en sport: Parkour.. Bare søk litt på youtube så får du se enda sykere ting en han hamsteren der..

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Dette var ein flott film etter min meining. Bare ein scene eg syns var totalt overdrevet. Det var når han fyren som wills kalte ein hamster drev og hoppet opp og ned mellom de rørene. Men overdrivelser er ikkje alltid negativt. Diggeste scenen var med det jager flyet uten tvil. Men den første filmen er fortsatt den beste etter min meining.

8998630[/snapback]

 

Vil da absolutt ikke si at det var meste overdrevet. For alt vi vet er han duden en skikkelig ninja! :thumbup: Hvis jeg ikke tar helt feil, tror jeg det er samme fyren som spiller i filmen District 13, der han han også noen syke moves.

9000242[/snapback]

 

 

Mannen heter Cyril Raffaelli og er stuntmann/akrobat av yrke og bare å ta en titt på filmene han har vært med i så ser man at det er derfor han er hyret inn, nettopp for de scenene der...

9001211[/snapback]

 

Sånn er jo blitt en sport: Parkour.. Bare søk litt på youtube så får du se enda sykere ting en han hamsteren der..

9001904[/snapback]

 

Da vil jeg også anbefale folk å se District 13, ikke bare har vi Cyril på plass, men David Belle er også med.

 

David Belle (born 29 April 1973 in Fécamp, France) is the founder of Parkour and its most famous practitioner.
Lenke til kommentar

Så den på kino i dag, og ble svært positivt fornøyd. Har ikke lest andres kommentarer her enda, men jeg syns hvertfall den var godt over forventningen

 

Må si det er sjeldent å se film-serier der alle oppfølgerne svarer så godt til forventningene som i "Die hard" serien.

 

*: Et utsøkt valg av aktører i denne her vil jeg si, som også spilte bra. Likte alle usedvanlig godt i sine roller. Spesielt datafreaken og hun bandittdama.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...