Gå til innhold

Live free or die hard..


H.M.Kongen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han var vel ingen skitten alkoholisert taper før i den tredje filmen.

8052226[/snapback]

Sant nok, men nå er jo skildringen av Bruce Willis sine roller i denne sjangeren stort sett sånn som beskrevet ovenfor da. Litt sterotypt, men det er sånn vi liker å se Willis! :) (Fifth Element, Die Hard, Striking Distance, Hostage (til en viss grad), The Last Boyscout)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det er jo en firer så de skal vel dra det så langt som fysisk mulig tenker jeg, det skal jo gangske mye til for å toppe de tre første når det kommer til action. Satser på at Len Wiseman klarer å lage en underholdene film :)

 

Men skal sies at jeg fikk en liten True Lies følse jeg også når, (uten å sjekke alt for mye) F22 Raptor komme seilende :)

Lenke til kommentar

Die hard serien har jo altid vært en med gound based action. tenk på die hard 2, er jo egentlig bare en skikkelig shoot out.

 

og die hard 1 har jo bare 12 terrorister som bruce kan drepe.

 

selv die hard 3 har jo egentlig ganske lav bodycount.

 

True lies er jo en over the top, komedie på grensen til å bli en action parodi. og det er liksom ikke die hard.

Lenke til kommentar

Ikke så overbevist av den traileren der. Virker som man panisk prøver å vise at det vil være en større actionopplevelse enn Transformers som har premiere samme dagen.

 

Virker rotete. Ok, han skal drepe noen som har datteren hans og skaper ett eller annet kaos? Denne traileren senket egentlig forventningene mine, hevet dem ikke. De prøver litt vel mye.

 

Len Wiseman er langt fra noen John McTiernan er jeg redd.

Lenke til kommentar

Min utgave av Die Hard (1, vel og merke) er ganske sliten av seg. Den er rett og slett konge over alle actionfilmer og har blitt spilt av et to-sifret antall ganger. 2'ern var et lite hakk ned dessverre, men fortsatt en film jeg ser en gang iblant. :)

 

Gleder meg, jeg. :)

Endret av dimiles
Lenke til kommentar
Merket meg også "Sidekicken". Virker som hans rolle er å spørre spørsmål slik at Bruce kan svare noe morsomt.

 

Jeg er fryktelig nervøs nå. Die Hard er tidenes actionserie. De må ikke ødelegge det med en hjernedød eksplosjonsorgie.

8343929[/snapback]

 

Sant. Hadde det vært opp til meg, hadde det kanskje vært greit å stoppe etter 3'ern. Men for all del; klarer de å lage en bra #4 er det topp. Det er bare at forventningene er så altfor store og fallet er så altfor høyt. :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...