AngryPolarBear Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Han var vel ingen skitten alkoholisert taper før i den tredje filmen. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Han var vel ingen skitten alkoholisert taper før i den tredje filmen. 8052226[/snapback] Sant nok, men nå er jo skildringen av Bruce Willis sine roller i denne sjangeren stort sett sånn som beskrevet ovenfor da. Litt sterotypt, men det er sånn vi liker å se Willis! (Fifth Element, Die Hard, Striking Distance, Hostage (til en viss grad), The Last Boyscout) Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Gleder meg kjempe mye til denne filmen! Die Hard filmene er jo helt klart de beste action filmene noen sinne. Men jeg likte ikke helt den traileren. spesielt ikke den senen der de dukker unna den bilen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Ny trailer: Yippee-ki-yay, motherfuckers Teaseren ga meg en liten Mission Impossible følse, denne ga meg Die Hard x3 følse Kevin Smith på slutten Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 syns nesten den var litt overdrevet jeg, minte mer on True lies 2 enn die hard Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 uff. tror ikke vi snakker instant classic her... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Det er jo en firer så de skal vel dra det så langt som fysisk mulig tenker jeg, det skal jo gangske mye til for å toppe de tre første når det kommer til action. Satser på at Len Wiseman klarer å lage en underholdene film Men skal sies at jeg fikk en liten True Lies følse jeg også når, (uten å sjekke alt for mye) F22 Raptor komme seilende Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Die hard serien har jo altid vært en med gound based action. tenk på die hard 2, er jo egentlig bare en skikkelig shoot out. og die hard 1 har jo bare 12 terrorister som bruce kan drepe. selv die hard 3 har jo egentlig ganske lav bodycount. True lies er jo en over the top, komedie på grensen til å bli en action parodi. og det er liksom ikke die hard. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Ikke så overbevist av den traileren der. Virker som man panisk prøver å vise at det vil være en større actionopplevelse enn Transformers som har premiere samme dagen. Virker rotete. Ok, han skal drepe noen som har datteren hans og skaper ett eller annet kaos? Denne traileren senket egentlig forventningene mine, hevet dem ikke. De prøver litt vel mye. Len Wiseman er langt fra noen John McTiernan er jeg redd. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 de må vel å skjønt at hele den fly tingen kom til å lukte true lies wannabe. die hard har aldri vært den sykt overdrevene action tingen som andre filmer, og er dett at de har godt feil vei her, også syns at side kicken hans ikke er afro-amerikansk heller, likte den tradisjonen Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 lol nå skjønner jeg hva Kevin Smith mente med at rollen hans i filmen var som skapt for han .. en uber nerd ! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Min utgave av Die Hard (1, vel og merke) er ganske sliten av seg. Den er rett og slett konge over alle actionfilmer og har blitt spilt av et to-sifret antall ganger. 2'ern var et lite hakk ned dessverre, men fortsatt en film jeg ser en gang iblant. Gleder meg, jeg. Endret 9. april 2007 av dimiles Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Traileren er vel og bra, noenlunde overdrevet men men. Det som allerede irriterer meg er sidekicken, håper for all del han dør tidlig eller ikke henger etter alla Zeus (For all del han var rå). Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Merket meg også "Sidekicken". Virker som hans rolle er å spørre spørsmål slik at Bruce kan svare noe morsomt. Jeg er fryktelig nervøs nå. Die Hard er tidenes actionserie. De må ikke ødelegge det med en hjernedød eksplosjonsorgie. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Merket meg også "Sidekicken". Virker som hans rolle er å spørre spørsmål slik at Bruce kan svare noe morsomt. Jeg er fryktelig nervøs nå. Die Hard er tidenes actionserie. De må ikke ødelegge det med en hjernedød eksplosjonsorgie. 8343929[/snapback] Sant. Hadde det vært opp til meg, hadde det kanskje vært greit å stoppe etter 3'ern. Men for all del; klarer de å lage en bra #4 er det topp. Det er bare at forventningene er så altfor store og fallet er så altfor høyt. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg liker "Die Hard" filmene veldig godt og gledet meg masse til den fjerde i rekken, men etter å ha sett traileren så kan jeg for min del begynne å forberede meg til å bli skuffet. Så litt vel "over the top" ut dette for min del Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Oh noes, for mange harry one-liners. Har ennå litt håp igjen på at den kan måle seg opp mot sine forgjengere, men det begynner å minke. Lenke til kommentar
msparco Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Tror dette blir en middelmådig film med for mye data og shaijt, tror den kommer til å mangle basdics som en god historie og kløktighet. Her vil det gå mer i skyt og drep, og spreng mest mulig. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Virker mer som Transporter 3, en Die hard 4 ... Men det er Die Hard, så jeg stiller på kino med et åpent og positivt sinn. Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Eg skal kjøpe med dvd'en når den kommer i butikken. Gleder med veldigt til når eg får kjøpt med dvd'en og sett den i hjemmekino anlegget mitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå