GtReBra Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 John McClane er tøffest i Urbane strøk ,mens rambo alle andre steder Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 nja. Rambo er tøff, men han er ingen McClane Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 John McClane tar nok de fleste, selv Jack Bauer. Er en grunn til at John kun trenger lengden til en film mens Bauer trenger 24 episoder for å få has på de slemme. (Fy, den var dårlig ja) John McClane har en fordel som Rambo ikke har. Rambo må oppsøke bråket, John McClane trenger bare å sitte og vente på det ^^ (Den var litt bedre) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 syns begge to var fine jeg. besuten er du ikke en ekte action helt uten å banne som en sjømann Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hehe, bra at dere er enige med meg. Vi har diskutert det frem og tilbake i et år uten å komme frem til noen felles løsning, så blir nok en evig debatt... Uansett, ikke mange tar McClane på ren tøffhet når han går rundt med glasskår i beina i den første Die Hard-filmen, så derfor gleder jeg meg som en unge til den neste Lenke til kommentar
CCola Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 John McClane tar nok de fleste, selv Jack Bauer. Er en grunn til at John kun trenger lengden til en film mens Bauer trenger 24 episoder for å få has på de slemme. (Fy, den var dårlig ja) John McClane har en fordel som Rambo ikke har. Rambo må oppsøke bråket, John McClane trenger bare å sitte og vente på det ^^ (Den var litt bedre) 7537777[/snapback] Hehe, syntes den første var best jeg! Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Helt klart at McClane er tøffest, rambo er bare en militær dude som springer rundt med litt for store våpen og ser dum ut. En kule igjen i en liten pistol vs et automatgæver eller helikopter er litt tøffere. Jeg håper virkelig denne filmen blir noe som lever opp til de forigående Die Hard filmene. De er mine favoritt action filmer of all times, mye fordi de kan vel sies å være de første moderne action filmene (correct me if i'm wrong), men også fordi de det virkelig er en manne film, på linje med Gudfaren filmene. Er det noen filmer alle Menn på 20+ har sett så er det Die Hard trilogien og Gudfaren trilogien. Det er tøft, barskt og kult. Som tidligere nevnt, hvor fett er det ikke i eneren når han trasker rundt barbeint i bygningen, vi skjønner jo alle at han vil en eller annen gang måtte gå i et lass med glass og når det skjer er det så utrolig kult. Et annet aspekt av filmene som virkelig setter tonen er replikkene. Fette dialoger i eneren mellom McClane og Hans Gruber over Walkietalkiene, og ikke minst den kongelige entreen til L. Jackson i treeren. Jaja kan jo hende at filmen ikke går så bra som forventet. Kan vel ikke akkurat få en ny "Die hard with a Vengeance", men jeg tror at det uansett skal bli herlig og se John McClane tilbake på lerretet. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 den første Die Hard er helt klart den feteste actionfilmen. banebrytende og utrolig tøff! lurer på hvor mange ganger til jeg skal se den filmen der! "Glass?! Who gives a shit about glass?!" Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Bruce Willis er sååå heeeit *glede sæj vilt* Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Kjedelig trailer, men blir sikkert en artig film. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 den første Die Hard er helt klart den feteste actionfilmen. banebrytende og utrolig tøff! lurer på hvor mange ganger til jeg skal se den filmen der! "Glass?! Who gives a shit about glass?!" 7540051[/snapback] Evig fett utsagn. Spesielt måten han sier det på er så konge. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Kanskje det blir litt Bond-stil over den nye Die Hard. Tenker ikke "Bond-stil" men liksom samme som skjedde med Bond. Det ble en annerledes Bond, kanskje det blir en litt annerleder McClane og? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 liker hvordan McClane er i de forskjellige filmene jeg. i den første er han litt n00b og vet ikke helt hva han skal gjøre, prøver mye forskjellig. og er litt forsiktig på avtrekkeren. i den andre slåss han for harde livet om å redde 10 000 vis av folk og spesielt kona, han har mer peil og kan se hvem som er bad og hvem som er ikke. og han er raskere på avtrekkeren i den tredie er han bakfull, greten og lei, og skyter folk over en veldig lav stol gjerne med noen veldig tørre vitser. Lenke til kommentar
kangozka Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 http://www.livefreeordiehard.com/ *glede seg* 7526723[/snapback] Jeg er redd for at McClane blir litt for "cool" i denne filmen. Etter traileren å dømme ser det ut som han er veldig rolig, og har et ansiktsuttrykk. Dette er ikke den McClane jeg kjenner! Den McClane jeg kjenner og liker er kjapp i replikken og vel "kaotisk". Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Ser heldigvis ut som om vi slipper den horribelt dårlige tittelen "Live Free or Die Hard" her i Europa ser ut som det kommer til å bli Die Hard 4.0, så kunne de jo bare droppet .0 og gitt den undertittelen "Live Free or Die Hard" så hadde det jo gått så meget bedre... Fra Joblo!: LIVE FREE OR DIE HARD is being known as DIE HARD 4.0 pretty much everywhere else other than the US probably because the "live free" angle is inherently American. Og posteren til filmen, råtøff Samme bildet som over bare STØRRE! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Edit: La til det lille bildet... Endret 28. februar 2007 av Manx Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 oh, den var fin, ser ut som han får gjennomgå like mye i denne filmen som i de andre, er jo noe av sjarmen å se hva han må gjennom før han får tatt den store stygge Lenke til kommentar
AngryPolarBear Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Jepp. McClane har både gitt og fått mye juling i filmene sine. Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Åhh, jeg gleder meg til denne kommer Die hard er barskt! Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Gleder meg. Digger Die Hard filmene så jeg er spent på denne. Håper ikke filmen er overpøset med CGI effekter. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 for meg er Die Hard serien selveste definisjonen av Action sjangeren. En skitten alkoholisert taper som ikke bryr seg om noe, redder *insert city here* Språket, og selve holdningen til McClane og filmen(e) er bare fantastisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå