Exclusive Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Etter og ha sett fireren blir rangsjeringa mi: 1>3>4>2. Men alle er geniale filmer! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Kan ikke skjønne at noen setter 2'ern bak 4.0. 2'ern var klassisk Mclane, selv om han også der var litt vel supercop til tider. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Jeg syns 2'ern var en bedre Die Hard film en 4'ern, han var (etter min mening) mye mer supercop i 4'ern. Men det vil jo ikke si at 4'ern var dårlig, jeg likte filmen Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Yippee-Kay-Yay, motherfucker! Kaster fra seg lighteren mens det ser ut som et tog nettopp har kjørt over ham. BOOM så sprenger flyet Og det var jo 2'eren i tillegg. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Det er vell forde 2eren er så lik 1eren på mange måter. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 2'ern var bedre enn 4. Alle var bedre enn 4. Neste gang kan de gjerne plassere McClane på et cruiseskip, et tog, et fly eller hva det nå skal være. Greit nok at det er blitt gjort før i diverse filmer, men McClane gjør seg bedre i begrenset geografisk område. Selv om 3'ern også var meget bra. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Så nettopp en film som het "Enemy of the State" fra 1998. Det slo meg at det var så mye likheter, at tanken om at LFDH er en plagiat av denne gjorde seg gjeldende. Ja.. det var kanskje drøyt da, men det var endel likt der vil jeg si. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Så nettopp en film som het "Enemy of the State" fra 1998. Det slo meg at det var så mye likheter, at tanken om at LFDH er en plagiat av denne gjorde seg gjeldende. Ja.. det var kanskje drøyt da, men det var endel likt der vil jeg si. 9235282[/snapback] Hva da egentlig? At den ene hovedrollen burde hatt gåstol isteden for pistol? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Plagiat av "Enemy of the State"? Den var drøy. Du skal komme med meget overbevisende argumenter hvis den påstanden skal holde vann. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Nei.. der var det også en sånn gutunge på et datarom som de skulle ha tak i, pga det han hadde kjennskap til. Og på samme måte som i LFDH var det en organisert korrupt gruppe som drev å overvåket og jaktet på disse her med avansert utstyr kan du si. Litt på en annen måte da, men det var noe med likheten der som bare slo meg litt Lenke til kommentar
athorb Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Bittesmå likheter til tross, jeg vil påstå at det er å gå litt langt å kalle det plagiat. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) "Guttungen" i Enemy var vel en fugleforsker som hadde en tape, mens i Die Hard oppsøker de en makt-nerd med et heavy commandcenter. I sistnevnte er fienden en "cyberterrorist", mens i Enemy må Smith'ern hamle opp med en skitten politiker og hans crew. Du hadde ikke vunnet noe plagiat-rettsak her nei... Endret 8. august 2007 av CollectTheCheck Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hehe.. svært så høytidlig dere tar det der da...rettsak du liksom Sa jo at det var forsåvidt sikkert drøyt å kalle det "plagiat" sånn sett, ikke legg sånn voldsom vekt på akkurat det Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Så nettopp en film som het "Enemy of the State" fra 1998. Det slo meg at det var så mye likheter, at tanken om at LFDH er en plagiat av denne gjorde seg gjeldende. Ja.. det var kanskje drøyt da, men det var endel likt der vil jeg si. 9235282[/snapback] Nja ikke mange likheter. Men Enemy of the State er en bedre film på alle områder, bortsett fra at den mangler McClane. Opplevelsen av LFDH sank betraktelig når jeg så de tre første for et par dager siden. Den er middelmådig sett i forhold til dem. Men jeg håper fortsatt på flere McClane oppfølgere Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Har ikke sett 4ern ennå, er så mange andre filmer som skal prioriteres. Men sånn rangerer jeg dem: 1>3>2 Lenke til kommentar
Wnd Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Dødelig Våpen 1 å Die Hard 1 er like i mine øyne. Begge er 10'ere hos meg. Dødelig Våpen 2 å Die Hard 2 er begge to de dårligste i serien synes jeg. Gir Dødelig Våpen en svak 8'er å Die Hard en 6'er. Dødelig Våpen 3 å Die Hard 3 har jeg nok Die Hard ett lite hår foran. Begge to er veldig bra synes jeg. Dødelig Våpen 8, å Die Hard får en 9'er. Dødelig Våpen 4 å Die Hard 4 derimot, så er Die Hard langt bak. Likte den også altså, men den kan ikke måle seg med resten av Die Hard serien, å synes også den er dårligere enn alle i Dødelig Våpen seien. Dødelig Våpen får en 9'er, Die Har får derimot en 7'er. 8996296[/snapback] Helt enig Lenke til kommentar
FourAces Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Jeg synes filmen bar bra, selv om den var en smule usannsynlig. Men den var ikke bedre enn eneren. Min rangering blir da 1>4>2>3. Alle filmene får minst terningkast 5 av meg. Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Men sånn rangerer jeg dem:1>3>2 Helt enig! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 jeg liker ikke hva Len Wiseman gjør med lydene i sine filmer, Die hard 4 har noen av de veikeste lydene lagd på film, seriøst western filmer fra fra 500BC har bedre skyte lyder. han gjør dette med alle filmene sine, underworld filmene har samme veike lyder, men det driter jeg i da jeg bryr meg om de filmene, men når du fucker opp den beste Action serien er det meget synd, filmen er også overdrivet til det max ikke noe die hard aktig, mer arnold action film. filmen trenger også banning. ikke noe banning ikke noe die hard, dette er mer dø meget mykt og barnevennilig. at han ikke en gang fikk sagt det han skulle si på slutten iriterer meg som faen Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 filmen trenger også banning. ikke noe banning ikke noe die hard, dette er mer dø meget mykt og barnevennilig. at han ikke en gang fikk sagt det han skulle si på slutten iriterer meg som faen 9372378[/snapback] Men Die Hard 2 har deriomt for mye banning... Kunne kuttet ned litt der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå