D-Fender Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Hei jeg er på jakt etter tastaturbeskyttelse. I verkstedet på bedriften der jeg jobber skal vi sette opp noen maskiner. Men det er litt støvete og sånn så trenger sånn gummi som kan legges over tastaturet sånn at det beskyttes mot støv osv mens det brukes. Noen som vet hvor det kan finnes? Eventuelle tips om -"industritastatur" og eller mus som egner seg bra mottaes med takk :-D D-Fender Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Da jeg gikk på videregående (12 år siden) hadde vi noen deksler i gjennomsiktig plast. Disse var formet etter tastene og dekket alle åpninger i tastaturet. Hør med en databutikk, de kan kanskje oppdrive noe lignende i dag. Evt sjekk med produsenten av tastaturet ditt. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Freeload Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Det beste alternativet for dere kan være et membrantastatur. Mykt, fleksibelt og helt vann/støv tett. Det er nok ikke førstevalget for å skrive lange doktorgradsavhandlinger, men til et verksted tror jeg det vil fungere bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå