Howard Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Den andre uken av desember er unnagjort og vi har trukket ut vinnerne i julekalenderen for disse dagene. Les mer Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 JUHUU! At jeg vinner noe skjer jo aldri! Da var jula reddet! Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Kom ikke som noen bombe at jeg ikke så mitt navn på den lista. Edit: Leif. Endret 18. desember 2006 av frostbitten Lenke til kommentar
Battone Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Savner fortsatt tilbuds-julekalenderen. Er egentlig ikke spennende engang. Den gang kunne vi alle være vinnere, ikke bare en håndfull utplukkede.. Lenke til kommentar
andylove Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Savner fortsatt tilbuds-julekalenderen. Er egentlig ikke spennende engang. Den gang kunne vi alle være vinnere, ikke bare en håndfull utplukkede.. 7526546[/snapback] Blir ikke alle vinnere tilfeldig plukket ut? Har nå deltatt en par år og svart på samtlige oppgaver i år. Faktisk har jeg lært en god del også.. hehe. Synd at jeg ikke står på lista over vinnere, kunne godt tenkt meg mer RAM. Og til alle som vant, grattis! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Faen! Ikke denne gangen heller? Neste gang jeg skal fylle inn konkurransene skal jeg ikle meg en rustning av hestesko og ete en diett bestående av 4-kløvere. Endret 18. desember 2006 av Slettet+5432143541 Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg vinner aldri noe Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg er faktisk skikkelig glad for at jeg ikke vant denne uken siden jeg ikke "trengte" noe av det som ble gitt bort. Jeg håper alle som vant kan kose seg med ny HW i julen, og at nissen lar meg vinne når de skal lodde vekk 2gb DDR1 ram, eller evt et artig AM2 hk eller noe som gjør at jeg med god samvittighet kan handle litt mer hw.. God jul, og gratulerer til de som vant! Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Hæh?! ikke denne gangen heller?! Lenke til kommentar
brickhead Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 12. desember, spm 1: Hva het Apevia tidligere? Fra fasiten: 1a (Asono) Fra webben til Apevia: Apevia Corporation is the new name for Aspire International Corporation which was established in March 1999. Men 18 av 19 riktige er jo ikke det verste jeg har sett - selv til en fasit å være Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Ja, jeg synes også det er feil svar i spørsmål fra 12. desember. Kanskje er det bare trykkfeil i artikkelen. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 da vant jeg ikke denne uken heller men gratulerer til vinnerne Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Hvor mange er det som har vært med og hvor mange har hatt alle riktige? Tar gjerne i mot IP adressen til de som kan dette Lenke til kommentar
eXa Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 mener å ha svart riktig på allt. Bortsett fra den som brickhead nevner for jeg sjekket også siden til Apevia... Så har igrunn full pott da, men ingen gevinst. Ikke fattern heller som jeg har hjulpet... hmm kjipt! satser på at flaksen min ligger i flax julekalenderen min. Er bare 2 engler unna 50k! Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 mener å ha svart riktig på allt. Bortsett fra den som brickhead nevner for jeg sjekket også siden til Apevia...Så har igrunn full pott da, men ingen gevinst. Ikke fattern heller som jeg har hjulpet... hmm kjipt! satser på at flaksen min ligger i flax julekalenderen min. Er bare 2 engler unna 50k! 7530906[/snapback] Jeg mangler bare 7 nisser eller noe sånt for å vinne 500k! Let's face it; hva skal to jenter med både vannkjøling og DDR2-800 ram? Lenke til kommentar
eXa Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 hehe det der var litt... eh hva er ordet jeg leter etter? forutintatt?(er det ett ord?) hmm nei var kansje ikke det, sjåvinistisk? nei kansje ikke det heller... hmm... (tror jeg må slutte å bruke "fremmedord") Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg har det.. Backwards! Det finnes flere jenter her inne på forumet, og let's face it, tenk om det er dama til eXa som vant?!? Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 da er det bare å bruke jente navn da, har større snags da Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 hehe det der var litt... eh hva er ordet jeg leter etter? forutintatt?(er det ett ord?) hmm nei var kansje ikke det, sjåvinistisk? nei kansje ikke det heller...hmm... (tror jeg må slutte å bruke "fremmedord") 7532835[/snapback] Fordommer, eller kanskje heller stereotypier eller "kjønnsroller" er mer passende... Whatevah, mitt nye navn er Else Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå