marthe16 Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 jeg er en gutt på 19år i natt hadde jeg en drøm om at jeg gjorde det med meg selv:S med munnen, hvorfor jeg gjorde det vil jeg ikke vite men kan det tyde på noen ?=/ må vel si det til dama senere tror hu skjønner at det bare var en drøm men det værste med drømmen er at jeg kom i munnen min i drømmen.. Vis noen har noe Dritt og si kan de bare drite i og poste lurer bare på om det er normalt eller om det betyr noe :S 7526399[/snapback] lol jeg drømte at jeg hmmrf meg selv mellom bena... var flau over meg selv 1 uke etterpå... Lenke til kommentar
hsds Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Har rapportert denne fine oppførselen, så forhåpentligvis skjer noe snart Når det kommer til det tråden handler om så ville jeg ikke brydd meg så mye - du kan drømme om de merkligste ting - hsds Endret 18. desember 2006 av hsds Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Masse søppel er herved fjernet Lenke til kommentar
psyches Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Kan jo faktisk stemme det med Sexualitet da! Det at man er under utvikling. Husker fra mine ungdomstider at jeg drømte mye om puling Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Og da forsvant ett stykk spam fra tråden. Hold dere saklige. Geir Lenke til kommentar
Jan Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Vel. To dager siden drømte jeg (en ikke-våt drøm) om voldtekt. Jeg våknet opp med store smerter i rumpen. Jeg hadde den smerten i sånn 4-5 sekunder etter at jeg våknet. Drømmer er sære greier. Alle vet jo at "stup" = vridd nakke, men som sagt, drømmer er sære greier. Var utrolig merkelig å kjenne smerter på grunn av en drøm. Kunne nesten tro at jeg lider av somatisme. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 drømmene dine kan bli veldig påvirket av det du gjør om dagen. Ikke alltid riktig nok, men ganske ofte. Håper det ikke var tilfelle denne gangen:P anyway, så på nyhetene om Nokas Ranet og drømte at jeg var med samme natt.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Det er nok et sterkt ønske om å klare å gjøre autofelatio. Eventuelt, så er det ønske om å eksperimentere eller noe slikt? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Intresant.. Jeg og drømte mye før , jeg drømmer dessverre ikke så mye nå lenger, eller jeg huske det ikke bare.. Men noe jeg la merke til i linken på forige side ; Hvis du drømmer at faren din dør: Du er klar til å ta din egen autoritet alvorlig. Hvis du drømmer at moren din dør: Du er klar for å gi omsorg og nære deg selv. Det passer meg bra, da hele familien ble slaktet av en seriemorder og jeg slapp unna ved å slå en vase i hode på morderen ? Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 til trådstarter: du får bare ta det med en neve salt, alle drømmer rare og gjerne syke ting. Selv drømte jeg for noen dager siden at jeg og en annen hadde funnet Hitler og tatt ham til fange for sånn museum-display.. Men når vi skulle frakte ham videre og måtte da ta av ham håndjernene, klare Hitler å stikke av.. Alt dette skjedde mens jeg var konstant paranoid.. Merkelig? Ja. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Drømte noe lignende i natt. Penisen min var morsom i denne drømmen. Når jeg dro skinnet tilbake vrengte også selve penishodet seg, og opp kom noe som man kunne se på som en forvrengt is på pinne. Den hadde mange rare mønster og farger, men var hovedsaklig grønn og rødstripete, og hadde noen hvite punkter, som en typisk barne iskrem. Den var omtrent like lang som resten av penisen der den hadde overtatt for resten av penishodet. Nok detaljer, men jeg kom til det punktet der jeg faktisk smakte på den. Ironisk nok smakte den some puta mi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå