Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Drømte Rart idag:S

Gjest Lurer på noe

Anbefalte innlegg

Gjest Lurer på noe

jeg er en gutt på 19år i natt hadde jeg en drøm om at jeg gjorde det med meg selv:S med munnen, hvorfor jeg gjorde det vil jeg ikke vite men kan det tyde på noen ?=/ må vel si det til dama senere tror hu skjønner at det bare var en drøm men det værste med drømmen er at jeg kom i munnen min i drømmen..

Vis noen har noe Dritt og si kan de bare drite i og poste lurer bare på om det er normalt eller om det betyr noe :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri drømt det, men tviler på det skulle bety noe som helst.

I natt drømte jeg at jeg ble slått i hodet til skallen knuste...og gjett hva? Det var pingviner som slo meg med flasker fordi jeg hadde tatt sjefspingvinen sin flaske. Aner ikke hvorfor de var så opphengt i flasker. Tviler på at drømmer betyr så veldig mye, er nok bare erfaringer og fantasi mikset opp i et univers uten regler.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541

Ganske sikker på at denne karen vil si det motsatte.

main_freud.jpg

Men ja, mye av det bør man kansje ikke ta seriøst. :D

Endret av Slettet+5432143541
Lenke til kommentar

Man drømmer mye rart.

Engang drømte jeg at jeg slakta hele kongefamilien, å lagra de på loftet i flere år før det ble oppdaget at de i hele tatt var døde. Tviler på at jeg kommer til å ta livet av hele kongefamilien. Så tviler jeg på at du kommer til å sperme i din egen munn, eller ?

Lenke til kommentar

Det er ikke sikkert det betydde noe. Hvis alle mine drømmer betydde noe hadde det vært noe galt. Av og til ligger det nok en "dyperer" mening bak drømmer, eller bare at man har tenkt veldig mye på noe. Men jeg leste et sted at når man sover så kan man ikke kontrollere tankene, og da tar underbevisstheten over.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541

Husker jeg hadde en syk drøm en gang der jeg var så og si nesten helt våken inni drømmen og var bevisst valg jeg gjorde i drømmen, noen andre som har hatt slike?

Lenke til kommentar
Husker jeg hadde en syk drøm en gang der jeg var så og si nesten helt våken inni drømmen og var bevisst valg jeg gjorde i drømmen, noen andre som har hatt slike?

7526579[/snapback]

Som oftest er mine drømme sånn. Og ja, jeg valgte bevist at jeg ville stjele flasken fra sjefspingvinen, trodde ikke han skulle bli sååå sur.

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar
Engang drømte jeg at jeg slakta hele kongefamilien, å lagra de på loftet i flere år før det ble oppdaget at de i hele tatt var døde. Tviler på at jeg kommer til å ta livet av hele kongefamilien. Så tviler jeg på at du kommer til å sperme i din egen munn, eller ?

7526544[/snapback]

i drømmene representerer døden fornyelse såvidt jeg vet.

Lenke til kommentar
i drømmene representerer døden fornyelse såvidt jeg vet.

7526649[/snapback]

Så å sperme i sin egen munn, vil si at man har ønske om å sperme i noen annens munn ? Så smart jeg er.

Tror ikke det er no fasit for at Død = Fornyelse osv. Er vel mer personavhengig ?

Lenke til kommentar
Jeg har funnet ut ved å tolke drømmene mine (etter oppskrifter på div. nettsteder) at jeg er en syk person. Så ja; jeg velger å tro at det bare er BS.

7526756[/snapback]

Sikkert bare overtroiske folk som har tolket det der.

Selv om jeg er enig i at du er en syk person.

Har du noen lenker til noen som "forklarer" dette ?

Lenke til kommentar
Ja, naken under en bil, med kun en linjal til å dekke seg med, mens hele skolen står rundt. Tolke, anyone?

7526839[/snapback]

Desperate behov for sex. Inget mer enn det.

5 ganger på en natt er vel ikke no problem for deg ?

Jeg går ikke å tolker drømmene mine iallefall. Ser ikke behov for å kaste kolegaer ut vinduet osv, gøy å drømme det da men.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...