oerhört Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Sinnssvake hopp, ville hastigheter og Iron Maiden. Magasuget har sjelden kjentes bedre. Les mer Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Ea greier faktisk det?! Nå er jeg i sjokk... Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Ea greier faktisk det?! Nå er jeg i sjokk... 7527858[/snapback] Det er ikke EA. Activision er utgiver og Toys for Bob er utvikler. Dette står i produktboksen på høyre side. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Dere gjør INGENTING annet enn å skryte og gir det 7/10? Greit nok at dere mener at det har gått inflasjon i karakterer, men ærlig talt... Edit: Sammenlign for eksempel med rainbow six lockdown som fikk 5/10 Endret 20. desember 2006 av Herr Brun Lenke til kommentar
Cord Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Enig med Herr Brun. Etter å ha lest gjennom forventet jeg da iallfall 8-9 av 10. Var jo knapt en eneste negativt ladet setning.. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Dere gjør INGENTING annet enn å skryte og gir det 7/10? Greit nok at dere mener at det har gått inflasjon i karakterer, men ærlig talt...7545227[/snapback] Dette er i mine øyne en gal framstilling av saken. Jeg siterer: Alt Downhill Jam hadde å by på den første timen var noen tilsynelatende middelmådige racingbrett, uspektakulær grafikk og stygge menyer. I første omgang virker [banene] kanskje litt grunne – du føler at du vinner uten å prøve, det er alltid en ny rute å kjøre samme hvor du er, og så videre. Rett skal være rett: Det er kanskje ikke like presist og fokusert som Ridge Racer, det ser kanskje ikke like knivskarpt vakkert ut som Outrun eller Trackmania på en brukbar PC, og det føles muligens litt upolert. Noen ganger går det dessuten for fort til at du helt rekker å få med deg hva som skjer, så hvis du synes det høres kjedelig ut å måtte pugge nøyaktige kjøreløyper for å få maks utbytte av spillet, vil du kanskje steile litt. Selv når spillet grenser mot det litt urettferdige, redder det seg nemlig inn på å aldri hakke opp spillopplevelsen mer enn nødvendig. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle si dette, men faktisk synes jeg til og med stilen i spillet fungerer – i hvert fall et stykke på vei. Jeg prøver altså å nevne mesteparten av de sidene ved spillet som trekker ned - det er litt for mye tilfeldigheter inne i bildet, grafikken er middelmådig, presisjonen kunne vært bedre, det grenser av og til mot det litt urettferdige, og stilen er ikke på noen måte perfekt. Jeg likte dog Downhill Jam svært godt, og siden jeg nå faktisk syntes at det var så mye godt å fortelle om spillet, synes jeg også det fortjente en positiv sak. Jeg kunne brukt tida mi på å gå mer i dybden på elementene som trekker ned, men siden spillet får en så høy karakter som en syver betyr jo det at de tingene som trekker ned gjerne er mindre vesentlige enn alt som trekker opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg