Nervetattoo Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Trailer: Pans Labyrint 5. Januar kan du se Guillermo Del Toros mesterverk Pan's Labyrint på norske kinoer. Traileren ser du derimot her og nå. Se videoen Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Var så heldig å få med meg denne da jeg nylig var i spania og besøkte noen familie-venner og må si jeg likte filmen. Men anbefales ikke for barn! Jeg er selv 20 år og måtte snu meg for noen av voldsscenene pga. veldig ondskapsfull og grafisk vold som virkelig gjorde inntrykk. Ikke forvent noen ringenes herre opplevelse, men er greie 2 timer å slå ihjel. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Var så heldig å få med meg denne da jeg nylig var i spania og besøkte noen familie-venner og må si jeg likte filmen. Men anbefales ikke for barn! Jeg er selv 20 år og måtte snu meg for noen av voldsscenene pga. veldig ondskapsfull og grafisk vold som virkelig gjorde inntrykk. Ikke forvent noen ringenes herre opplevelse, men er greie 2 timer å slå ihjel. 7528259[/snapback] Det er alt annet enn en barnefilm, jeg er 22 og snudde meg av refleks litt unna under noen av voldsscenen. Derimot synes jeg den er mange hakk bedre enn Ringenes Herre (og jeg er veldig glad i RIngenes Herre), det er de beste 2 timene jeg har brukt på en kino i hele mitt liv og jeg skal se den flere ganger når den kommer til norge. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Var så heldig å få med meg denne da jeg nylig var i spania og besøkte noen familie-venner og må si jeg likte filmen. Men anbefales ikke for barn! Jeg er selv 20 år og måtte snu meg for noen av voldsscenene pga. veldig ondskapsfull og grafisk vold som virkelig gjorde inntrykk. Ikke forvent noen ringenes herre opplevelse, men er greie 2 timer å slå ihjel. 7528259[/snapback] Det er alt annet enn en barnefilm, jeg er 22 og snudde meg av refleks litt unna under noen av voldsscenen. Derimot synes jeg den er mange hakk bedre enn Ringenes Herre (og jeg er veldig glad i RIngenes Herre), det er de beste 2 timene jeg har brukt på en kino i hele mitt liv og jeg skal se den flere ganger når den kommer til norge. 7528371[/snapback] Tenkte ikke på ringenes herre som bedre, men at denne var veldig annerledes. Tenkte på en ringene herre opplevelse. I tanke på at begge er i fantasi-sjangeren. Og denne filmen var veldig annerledes enn hva jeg fikk inntrykk av på traileren. Men blir vel å se denne igjen på kino her i norge ja (samboern må vel nesten få med seg denne også). Men den første voldsscena kom så brått på at jeg var totalt uforberedt. Er glad jeg ikke drakk brus akkurat da for det ville kommet rett ut igjen i rett og slett overraskelse over at det kom i en film som dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg