siberiantiger Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Hei! Jeg har PC'n min på en stue og TV på en annen (bare en vegg mellom) og ønsker å bruke PC'n som multimediacenter, men at jeg ser filmen via TV'n. Hvilke produkter finnes for dette? Har sett noen bokser fra Clas Ohlsson, men kan de brukes til dette formålet? (http://www.clasohlson.no/Product/Category.aspx?id=251397&_path=251882;251433;251437;251309;251397) Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 linken virket ikke. men jeg kjøpte selv slik tråløst multimedia overføring. slike 2 bokser med antenne på. Kvaliteten ble som forventet, litt nedgradert men absolut brukbar. Det som er greit med den jeg har er 2 veis komminikasjon, slik at jeg kan overføre Ir. signaler den andre veien. ellers er kan kan det oppstå støy på bildet hvis de er plassert feil.. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Dessuten kan typisk trådløse nettverk (og mikrobølgeovner for den del) slå ut på signalet da det sender/mottar på 2.4 GHz, men med litt prøving og feiling på kanalvalg så går det bra! EDIT: Linken fungerer for meg... Endret 18. desember 2006 av moskus Lenke til kommentar
siberiantiger Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 linken virket ikke. men jeg kjøpte selv slik tråløst multimedia overføring. slike 2 bokser med antenne på. Kvaliteten ble som forventet, litt nedgradert men absolut brukbar. Det som er greit med den jeg har er 2 veis komminikasjon, slik at jeg kan overføre Ir. signaler den andre veien. ellers er kan kan det oppstå støy på bildet hvis de er plassert feil.. 7526240[/snapback] Linken fungerer så bare det den! Bare hsuke å få med alt! (ikke trykk på linken ,men kopere hele linken inn i Internett explorer (det hender at den ikke tar med det som står bak spørsmålstegnet i linken..) http://www.clasohlson.no/Product/Category....7;251309;251397 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå