Gå til innhold

hvordan justere bass og diskant i volumkonroll?

Anbefalte innlegg

på volumkontroll -alternativer -avansert kan man visstnok justere bass og diskant for selve lyden, ikke bare for programmet, tar jeg feil? .. vil KJEMPEGJERNE gjøre dette men valgene er i grått, går ikke. er det bare min pc eller?..

Endret av megaloman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
på volumkontroll  -alternativer  -avansert  kan man visstnok justere bass og diskant for selve lyden, ikke bare for programmet, tar jeg feil? ..  vil KJEMPEGJERNE gjøre dette men valgene er i grått, går ikke.  er det bare min pc eller?..

7526010[/snapback]

da har du nok et innebygd lydkort, hvis du skaffer deg et Soundblaster lydkort, vil de fungere

Lenke til kommentar

men jeg har bærbar.. hvordan gjør jeg det?..

et fysiskt kort altså? er helt grønn.. er det mest sannsynlig samme form og kontakter som jeg kanskje har ledig, så det bare er å plugge inn eller kommer det an på?

Endret av megaloman
Lenke til kommentar

kan jeg justere selve lyden, og ikke bare for hvert program med w media player?

hvordan da ..

f.eks. vil jeg justere veldig ned diskanten når jeg ser tv med tv-kortet og programmet til å se tv fra pinnacle, men men med det er det vanskelig å gjøre noe med lyden..

finnes det kanskje andre programmer å se tv med eller, som kan fikse det.. jeg vet ikke sånn jeg egentlig.

og, eksterne lydkort, hvordan må man ha for å bruke de interne høytalerene da, går lyden bare ut gjennom kortet og så inn igjen?

Endret av megaloman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...