Ironmann Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Jeg har sett meg lei av å sitte med en benksliter av en Radeon 9550SE(have pity on me) så jeg tenkte at nå er det på tide med å få oppleve litt bedre grafikk i det minste:) Men vil prøve ut en mer "pro" vifte til kortet som kommer og da lurte jeg på om Zalman VF900-Cu passet til kortet jeg har bestillt(Sapphire Radeon X1950 Pro, Agp)? Zalman VF900-Cu Sapphire Radeon X1950 Pro Litt offtopic i forhold til kjølingforumet men vil Hiper Type-R 580W holde til grafikkortet? Vis det er noen som kan svare på mitt spørsmål be my guest:) Takker som alltids for svar:) Endret 18. desember 2006 av Ironmann Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 512 MB minne gir deg ikke noe særlig på et slikt kort, jeg hadde heller gått for dette og droppet Zalman-kjøleren. Strømforsyningen din skal holde lenge til det skjermkortet. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 strømforsyninga holder i massevis, men Zalman kjølern ikke noe gærnt med, jeg satte en sånn på en 7600gt uten problem, idle 43, load 49 - stock vifta holdt seg på 45-49 hele tida, tillegg til nå så har jeg ikke justert vifta idet hele tatt, mangler en vifte justering. Lenke til kommentar
Vinci Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Bruker den kjøleren selv på et X1900XT kort, og må si jeg er meget fornøyd. Gikk i fra en idle på rund 65 grader til en idle på rundt 40 (har klokket en del) Under load var kortet tidligere oppe i nærmere 90 grader på maks, nå er det rundt 60. Også er Zalman kjøleren veldig stille i forhold til stock kjøleren. Et bra kjøp, anbefales. Mvh, Vinci Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå